Ввечері 13 червня в гранд-холлі «Хрещатик» буде обрано та оголошено переможця публічного найвідкритішого креативного тендеру «Битва Креаторів».
До 10 червня включно триває онлайн-голосування, в результаті якого з 22 конкурсних робіт до фіналу буде допущено всього 10. Саме їх і буде розглядати розширена панель журі «Битви Креаторів».
Формат «Битви креаторів» передбачає залучення одразу декількох сторін для прийняття фінального рішення (обрання переможця). Панель журі складається з трьох груп: Почесне журі (Замовник, партнери тендеру, лідери думок у галузі креативних індустрій), ЗМІ (делеговані представники найвпливовіших суспільно-політичних та профільних медіа); Експертне журі (представники індустрії, які можуть професійно оцінити втілення завдання за брифом).
Вага оцінки кожної з панелей буде дорівнювати коефіцієнту 25% від загального результату в підрахунку абсолютних балів учасників.
Почесне журі
- Бенджамін Лонг – постійний представник USAID/OTI в Україні
- Юлія Федів – виконавча директорка, Український культурний фонд
- Віталій Писаренко – генеральний директор мережі кінотеатрів MULTIPLEX
- Олена Шрамко – PR директор, «Медіа Група Україна»
- Олена Мартинова – CMO StarlightMedia
- Ольга Захарова – керівниця департаменту комунікацій ДТЕК
- Ольга Сафіна – VP of Global PR&Marketing, Innovecs
Критерії оцінювання:
- актуальність рішення/релевантність до поточної проблематики
- відповідність баченню замовника/стратегії
- здатність кампанії вплинути на зміни
Експертне журі
- Дмитро Барсуков — CEO & CCO, VMLY&R Ukraine
- Андрій Міщенко — Creative Group Head в ISD Group
- Діма Кішка — Creative Group Head, BBDO Ukraine
- Олександра Дорогунцова — Creative Director,BANDA
- Олександр Тодорчук — Creative Director, Gres Todorchuk PR
- Олексій Новіков — креативний директор, фонд «Повернись Живим»
- Василій Танасійчук — Executive Creative Director, Serviceplan Ukraine
Критерії оцінювання:
- вирішує задачі за брифом/відповідає цілям комунікації
- креативність/інноваційність
- якість виконання
Панель «ЗМІ»
- Ольга Євтушенко — керівник відділу продажів «Медіа Група Україна»
- Марина Корчака — головний редактор MMR
- Галина Петренко — директор «Детектор медіa»
- Ганна Мамонова — головний редактор інтернет-журналу «Йод.media»
- Вікторія Сидоренко — PR директорка «Суспільне»
- Тетяна Пушнова — CRO StarlightMedia
- Тетяна Хомяк — менеджер рекламного відділу Kiss FM
Критерії оцінювання:
- інформаційна привабливість для ЗМІ
- здатність привернути увагу аудиторії
- легкість сприйняття цільовою аудиторією
Ще 25% значимості голосу буде надано аудиторії, яка долучиться до голосування у день заходу. Аудиторія буде голосувати за спрощеною системою — за одним критерієм з підрахунком середнього балу голосів.
За сумою балів, поставлених кожній роботі трьома складами журі та аудиторією, буде визначено переможця.
Такий підхід до оцінювання конкурсних робіт гарантує професіоналізм, неупередженість та об’єктивність. Неодмінно переможе найкращий. Це важливо ще й тому, що завдання, яке у вигляді брифу отримали учасники конкурсу, має без перебільшення загальнонаціональне значення. Адже підвищення рівня культури громадян України, всебічна популяризація нашої культурної спадщини в сучасних реаліях і сучасними шляхами — це мета, яка жодного з нас не може залишити байдужим.