Как родилось решение изменить логотип: зачем, сколько времени занял отбор и внедрение ребрендинга?
Новий логотип та дизайн сайту, які зараз так активно
обговорює онлайн-спільнота, лише частина змін, що у нас відбуваються, та
тих, які на нас ще чекають попереду.
В цьому році ми
активно розвивались: випустили три рекламні кампанії та взяли участь у
численних конференціях – і півроку тому ми зрозуміли, що настав час зміцнити
наш бренд, змінюватися самим, рости.
Традиційно на
нашому ринку гравці міряються трафіком, кількістю підписників, але всі ці
цифри – не те, що формує ефективний
та повноцінний бренд. Бути лідером за показниками для rabota.ua вже було
замало. Стало зрозуміло, що нам важливіша емоційна складова, яку ще треба було
сформувати, кристалізувати. Насамперед для самих себе.
Будет ли это полный ребрендинг и как изменится фирменный стиль?
Ми вже протягом
року працюємо над зміною візуального
стилю. Якщо раніше rabota.ua – це білий
шрифт на червоному, то сьогодні – лаконічний чорний логотип. Варіантів
кольорів фону, на якому він буде використовуватися, безліч. Власне, ця реалізація має свою символічну та смислову
платформу.
Ми перестали бути
просто сайтом з пошуку роботи, зручною й ефективною, але тільки платформою, на якій зустрічається роботодавець та професіонал, який шукає роботу. Сьогодні ми – сайт з пошуку можливостей
для всіх, хто прагне змінити своє життя. Ми додаємо якісний та корисний контент: подкасти, корисні ресурси, огляди, аналітику і
ще багато чого. Ця концепція різноманітності й відображена в логотипі та
широкій палітрі кольорів фону. На жаль, всі, хто зараз активно обговорює зміну
візуального стилю сайту, не бачили й десятої частини того, що буде відбуватися
в процесі ребрендінгу. Я дуже сподіваюся, що коли ми повноцінно донесемо
глибину ідеї та те, що за нею стоїть, у людей зміниться точка зору. А поки ми запустили мікросайт, де розписано весь
концепт та ідея, де ми покажемо нову рекламу та оновлене позиціонування.
До речі, логотип
та візуальну комунікацію для нас розробила агенція Fedoriv Hub.
На кого равняетесь и от кого отстраиваетесь с помощью нового брендинга?
Важко сказати, на
кого ми рівняємося. По-перше, в Україні
ринок сайтів пошуку роботи є достатньо специфічним; а по-друге, ми так само не можемо використати
й досвід наших польських колег (rabota.ua
є частиною польської компанії pracuj.pl). Він не є релевантним для наших реалій
та цілей. Ми занадто різні: розвиток
самого бізнесу і економічний розвиток країни, без сумніву, диктують рамки. Щодо питання, від кого відбудовуємося,
я би сказав, що ми ростемо самі над собою. Наша мета – перестати бути одним із багатьох ресурсів
пошуку роботи, а стати єдиним комплексним сайтом, який дає все.
Ми прагнемо перестати
пропонувати роботу людям тільки в той момент, коли їм погано. Ми хочемо, щоб
люди працювали з нами завжди: коли вони планують майбутнє, коли вони мають
роботу, але думають про подальший розвиток, коли шукають шляхи змінити своє життя. Як кажуть в нашій
агенції: хто не працює, той не ходить на rabota.ua.