#cheerstotolerance: бренд выпустил колу с «разными оттенками кожи».
13 Фев 2017, 16:13

#cheerstotolerance: бренд выпустил колу с «разными оттенками кожи».

Немецкий бренд ALI COLA запустил кампанию в поддержку разнообразия и предложил свои напитки с разным оттенком кожи. Вижуалы агентства  loved / thjnk  сопровождаются тэглайном «Отличные снаружи. Одинаковые внутри» и хэштегом #cheerstotolerance.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость