#newkyivlogo випустили футболку для локалів
29 Июн 2019, 10:30

#newkyivlogo випустили футболку для локалів

Це колаборація ініціаторів проекту та локального бренду
одягу SIL'.
Футболка створена для локалів, які пишаються новим Києвом, бачать і створюють ініціативи, фестивалі,
відкривають простори, трансформують місто, відкривають його для себе й гостей.
Першою була думка. І пост Олександра Трегуба, дизайнера, засновника школи Projector.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ідею каштану реалізував у знак Дмитро Буланов, дизайнер, засновник Dmytro Bulanov creative büro. Літери створила каліграфиня і дизайнерка Катерина Яцушек. Ініціатори подарували знак у простір з дозволом на вільне використання, у тому числі комерційне. Засновники SIL' відчули потребу продовжити імпульс колаборацією, яка буде на футболках нести концепцію local power. Зовні — лаконічний знак, 9 см по центру футболки. Всередині —  надруковано чотири меседжі ініціаторів — що для кожного з них є Київ і як це — почуватися локалом?

«Головна мета цієї футболки і колаборації для нас — у комунікації любові до місця, яке вважаєш своїм. Цієї весни я, під час спілкування з людьми бренду, відчула, що бути локалом — це відчувати зв'язок. Із місцем, із людьми, із простором міста. Уміти подорожувати Києвом під час побутової «експедиції на Нову пошту», відчувати шкірою а потім бачити мозком, що одні простори закрилися інші — з'явилися. Бути локалом — це розказати іноземцям про найкрутіші місця, нові, унікальні, наставити геоміток в їхніх навігаторах і — дивувати. Новим Києвом», — розказує Марія, співзасновниця бренду.

Олександр Трегуб вважає, що Київ жодного разу не Берлін. Київ — це Київ. У нього абсолютно інший характер, динаміка і потужність. Київ має ідентичність. І тепер #newkyivlogo, повністю творимий локалами, можна носити світом щодня.

За два дні було продано перший наклад футболок. За місяць буде створено чорну original #newkyivlogo футболку. У серпні почнеться фаза «кубоколабів» з відомими локалами і крутими візуальними артистами міста. Ініціатори чекають під хештегом #newkyivlogo історій локалів. Придбати або передзамовити футболку можна тут. 

Расскажите друзьям про новость