Heinz предлагает пользователям назвать новый продукт «Майотчуп».
20 Апр 2018, 10:57

Heinz предлагает пользователям назвать новый продукт «Майотчуп».

Heinz принял решение выпустить новый продукт в США, объединяющий майонез с кетчупом, после голосования в Twitter, которое собрало почти миллион голосов. Однако компания предлагает пользователям самим определиться с названием. Об этом компания заявила в Twitter. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость