В її основу ляжуть методичні матеріали, схвалені Міністерством науки та освіти України. «„Екошкола“ поширюється на всю Україну та переходить в онлайн. Учні та вчителі з усієї України матимуть змогу безкоштовно отримати найактуальнішу інформацію про ощадне ставлення до довкілля на новій інтернет-платформі, яку запускає „Фармак“ у межах проекту „Екошкола“», — йдеться в повідомленні. Крім того, кожна школа України може створити свою екокоманду та взяти участь у конкурсі міні-грантів, підготувавши на базі отриманих на екоплатформі знань проект, який буде покликаний покращити екологічну ситуацію в конкретному навчальному закладі, при цьому «Фармак» надасть кошти на втілення цього проекту в життя.
«„Фармак“ реалізує проект „Екошкола“ вже два роки поспіль. За цей час більш ніж 200 учнів із Києва та Шостки пройшли навчання та змінили своє ставлення до довкілля. Вони стали амбасадорами екологічної культури в Україні. Сьогодні ми хочемо дати таку можливість усім школярам України. Тому „Екошкола“ переходить в онлайн. Кожен зможе отримати знання щодо нинішнього стану екології та способів, як зробити кращим своє життя, свою школу, місто, Україну. Увесь світ уже переходить на зелений бік, впроваджуючи енергоощадні технології, відмовляючись від пластику, використовуючи альтернативні види енергії. „Фармак“ як європейська компанія також дотримується принципів сталого розвитку», — підкреслила керівник департаменту зовнішніх комунікацій АТ «Фармак» Олена Зубарєва. За її словами, компанія робить доступним лікування ефективними та якісними лікарськими засобами, піклується про зменшення впливу на навколишнє середовище і займається покращенням стану екології в Україні.
«Думай глобально — дій локально! Це — основна ідея сталого розвитку для кожного з нас та України загалом. Саме тому перехід проекту „Екошкола“ у формат дистанційного навчання, створення віртуальної платформи екологічних знань не тільки дасть змогу охопити всіх охочих отримати найсучаснішу інформацію та дорожню карту з екосвідомих дій, а також зменшить вплив проекту на природне довкілля», — зазначила голова ГО Український екологічний клуб «Зелена Хвиля» Олександра Халаїм.
Важливість проекту «Екошкола» зазначив також Production Director DL Agency Денис Костенко. «Наша компанія, DL Agency, рада долучитися до такої важливої для спільного майбутнього справи. Нам доручено надзвичайно серйозне завдання — розширити дуже корисний проект до масштабів цілої України шляхом його діджиталізації. Переводячи „Екошколу“ у web-простір, ми не тільки даємо можливість усім українським школярам стати її частиною, а і зберігаємо екоресурси нашої країни, відмовившись від друкованих матеріалів», — зауважив він.
Згідно з повідомленням, пілот проекту «Екошкола» було успішно реалізовано в Шостці, де розташований департамент із виробництва АФІ АТ «Фармак», його учасниками стали 9 шкіл міста. У межах проекту учні 8–11 класів пройшли освітній курс, який тривав 8 місяців, із глобальних теоретичних екологічних питань і навчилися застосовувати здобуті знання на практиці. При цьому найкращі проекти, спрямовані на розв'язання екологічних проблем конкретної школи, отримали міні-гранти від АТ «Фармак» на їх реалізацію.
У 2018 році проект «Екошкола» увійшов до 20-ки найкращих соціальних проектів України. При цьому у 2019 році «Фармак» розширив межі екологічного проекту «Екошкола» та залучив до нього 10 шкіл Києва. Для школярів розробили навчально-методичний посібник, який увібрав у себе найголовніші та найважливіші питання, із якими стикається сьогодні світ. Навчально-методичний посібник «Екошкола» схвалено Міністерством освіти та науки України.