Представництво Cannes Lions в Україні шукає фінансової підтримки для молодих креаторів
18 Апр 2019, 07:33

Представництво Cannes Lions в Україні шукає фінансової підтримки для молодих креаторів

Вперше, цього року Представництво Cannes Lions в Україні наважилось спорядити команду-переможця в подорож з «повними кишенями» — тобто оплатити акредитацію, проїзд і проживання з фонду, створеного з внесків самих учасників, без будь-яких зобов’язань, окрім виконання умов участі в локальному і міжнародному конкурсах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Інтерес до конкурсу цього року майже в чотири рази вищий, ніж спостерігалось за всі попередні роки. 

На даний момент заявки надійшли від 74 команд. Представництво Cannes Lions в Україні  розраховує, що поїздку хоча б однієї команди переможців на повну суму в 166 000 грн. самі учасники індустрії вперше зможуть забезпечити.

Зважаючи на велику кількість заявників та наближення до позначки в 5500 євро, представництво Cannes Lions в Україні  звернулось до ключових гравців та лідерів думки рекламно-комунікаційного ринку, брендів, асоціацій з пропозицією підтримати потенціал молодих українських креаторів цього року, щоби відправити додатково дві команди представляти українські креативні індустрії на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions.

Всі небайдужі до розвитку креативних індустрій в Україні, зростання престижу галузі і нашої країни на міжнародному рівні можуть долучитися до формування призового фонду конкурсу Young Lions Competitions Ukraine 2019.

Дедлайн: 26 квітня 2019 року. 

Расскажите друзьям про новость