Вперше, цього року Представництво Cannes Lions в Україні наважилось спорядити команду-переможця в подорож з «повними кишенями» — тобто оплатити акредитацію, проїзд і проживання з фонду, створеного з внесків самих учасників, без будь-яких зобов’язань, окрім виконання умов участі в локальному і міжнародному конкурсах.
Інтерес до конкурсу цього року майже в чотири рази вищий, ніж спостерігалось за всі попередні роки.
На даний момент заявки надійшли від 74 команд. Представництво Cannes Lions в Україні розраховує, що поїздку хоча б однієї команди переможців на повну суму в 166 000 грн. самі учасники індустрії вперше зможуть забезпечити.
Зважаючи на велику кількість заявників та наближення до позначки в 5500 євро, представництво Cannes Lions в Україні звернулось до ключових гравців та лідерів думки рекламно-комунікаційного ринку, брендів, асоціацій з пропозицією підтримати потенціал молодих українських креаторів цього року, щоби відправити додатково дві команди представляти українські креативні індустрії на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions.
Всі небайдужі до розвитку креативних індустрій в Україні, зростання престижу галузі і нашої країни на міжнародному рівні можуть долучитися до формування призового фонду конкурсу Young Lions Competitions Ukraine 2019.
Дедлайн: 26 квітня 2019 року.