lifecell зробив брендову Instagram-маску
27 Ноя 2019, 14:09

lifecell зробив брендову Instagram-маску

Після запуску промо ролику тарифу «Інтернет Жара» lifecell запропонував користувачам Instagram «приміряти» на себе брендову маску lifecell – «ріжки-антени» логотипу «жовтого» оператора.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Фірмову маску із жовтими «антенами» придумали для ТБ-ролика «Інтернет Жара». Саме в цьому ролику глядачі вперше побачили цю маску на одній з героїнь віртуального світу. І, судячи з відгуків в соцмедіа, вона настільки сподобалася глядачам, що маску вирішили зробити доступною для Instagram.

«Ця маска просто мала у нас бути. Адже, що може бути органічніше для діджитал оператора, ніж продовжувати себе у доповненій реальності? Тим більше, що логотип lifecell просто ідеальний для таких адаптацій» — прокоментувала Вєста Гунченко, експерт з бренд менеджменту та комунікацій lifecell.

Тепер прихильники та абоненти бренду можуть зробити стильне і веселе селфі з «ріжками-антенами» lifecell. До речі, маску можуть приміряти одночасно дві людини на одному селфі.

lifecell пропонує спробувати нову маску за посиланням. 

Расскажите друзьям про новость