Сервіс Мінфін разом з агенцією Aimbulance вирішили розповісти всім, що обирати депозит легко на minfin.com.ua.
«Ми співпрацюємо з Aimbulance третій рік, і це наш другий великий спільний проєкт. Колеги сильні в маркетингу, розуміють усі етапи: від створення продукту до його просування. Нашим завданням було зробити ТБ-ролик, який збільшить знання minfin.com.ua як сервісу для вибору депозитів. У результаті ми отримали ефективну рекламу, не витративши зайвого бюджету на її виробництво», — Олена Бойко, бренд-менеджер minfin.com.ua.
Ефективність кампанії вже встигли виміряти — і ось які результати:
- Втричі зріс рівень top-of-mind як джерела інформації про депозити;
- Кожен другий глядач зайшов на сайт minfin.com.ua;
- На 200% зріс прямий трафік на сайт minfin.com.ua.