«Київреклама» не знає, чи є кампанія «Мер усіх киян!» соціальною рекламою
13 липня 2007 року «Київреклама» вперше провела «День відкритих дверей» для журналістів. На прес-конференції керівництво цього столичного комунального підприємства фактично звітувалося за перше півріччя своєї діяльності.
За останній рік у сфері регулювання зовнішньої реклами столиці відбулися зміни. Було створено Головне управління з питань реклами, реорганізовано з госпрозрахункової організації в комунальне підприємство «Київрекламу». Незабаром вступить в силу новий Порядок розміщення зовнішньої реклами в Києві, який передбачає нову процедуру узгодження дозвільної документації для встановлення рекламних конструкцій. За словами першого заступника начальника Головного управління з питань реклами Бориса Максимця, загалом новий порядок не буде кардинально змінювати процедуру узгодження, просто деталізує обов’язки сторін. «Через те, що ці положення були погано виписані, нам у спадок залишилося майже 22 мільйони дебіторської заборгованості. З них майже десять мільйонів вдалося повернути до міського бюджету, з них понад 6 млн. через суд», – зазначив пан Максимець.
Начальник відділу зовнішньої реклами ГУ з питань реклами Геннадій Давидов порівняв роботу своєї служби з диригентством. Потрібно збільшувати надходження до бюджету й одночасно запобігати надмірній концентрації конструкцій в історичному центрі міста. З початку року «Київреклама» демонтувала понад 60 незаконно встановлених рекламних конструкцій.
«Київреклама» на декілька мільйонів (44 млн. гривень за перше півріччя 2007 року) перевершила своїх попередників (37 млн. за аналогічний період 2006-го) щодо наповнення бюджету. Хоча свого приміщення служба поки що немає, орендує.
Щодо тарифів, то протягом трьох останніх років вони суттєво не змінилася (хоча незабаром це обов’язково станеться). За три роки вони виросли на 14, 6% (індекс інфляції). На сьогодні «Київрекламою» укладено 25 тисяч договорів, але з існуючих 1000 клієнтів є 100, які реально впливають на ринок і дають найбільші надходження до міського бюджету. Зараз між вартістю місця для економічної чи політичної реклами немає різниці, а ось під соціальну конструкції надаються безкоштовно. На запитання журналістів «Чи є реклама «Мер усіх киян» соціальною?», Борис Максимець відповів, що «Київреклама» не втручається у зміст самої реклами — про це дбає Головне управління внутрішньої політики КМДА.
Що ж до пропозицій, то представники «Київреклами» вважають, що видання дозволів терміном на 5 років є неефективним. «Для нас це означає випустити пташку на свободу. Ми готові надавати дозволи на два роки», – заявив Максимець.
За словами організаторів «відкритих дверей», у період організаційного становлення «Київреклами» з боку ЗМІ було чимало критики на їх адресу, зумовленої нестачею інформації. Тому тепер вони прагнуть зробити свою роботу максимально прозорою.