З огляду на динамічні зміни, що відбуваються на вітчизняному ринку телебачення, а також
на анонсоване українськими медіагрупами кодування супутникового сигналу, офіційний оператор
супутникового телебачення Viasat представив рекламну кампанію «Все пропало, а Viasat працює».
70% цільової аудиторії Viasat – це глядачі супутникового ТБ, жителі невеликих міст, тому
кампанія має на меті інформування абонентів супутнику щодо змін у мовленні, що відбудуться на
початку 2020 року та їх попередження про можливість завчасного підключення до Viasat для
продовження перегляду рейтингових та популярних телеканалів після того, як вони стануть
закодованими.
У рамках кампанії «Все пропало, а Viasat працює!» оператор показує абонентам супутнику серію із трьох 15-секундних роликів про телебачення, які розповідають веселі історії з життя українців, в якому телебаченню належить важлива роль, оскільки це один з найрозповсюдженіших способів відпочинку та сімейного дозвілля. Також у роликах Viasat розповідає про те, які переваги від послуги отримають глядачі, та дає їм підказки щодо вибору оптимального рішення для продовження перегляду улюблених каналів після кодування – «щоб українські канали на супутнику не пропали, підключайте офіційного оператора телебачення, зокрема Viasat».