Конкурс
креативності орієнтований на студентів та молодь університетів та коледжів, які
цікавляться або вивчають рекламу, маркетинг та дизайн у вищих навчальних
закладах України.
Мета: креативність та проактивність є конкурентною перевагою нашої молоді. Водночас, їй бракує можливостей для розкриття свого потенціалу. Даний проект має на меті дати можливість розкрити прихований потенціал та забезпечити йому подальший розвиток.
Конкурс буде поділено на три категорії, учасники зможуть вибрати ту, в якій більш впевнено себе почувають:
1. Комунікаційна стратегія: роботи будуть прийматись у вигляді презентації, де буде розкрита ідея стратегії, етапи та шляхи її втілення.
2. Принт: роботи будуть прийматись у вигляді серії з трьох постерів (постер, білборд, сторінка в журналі) та коротким описом до них. Також з розписаною рекламною кампанією, а саме: як цей кейс та ідея зможуть розкрити Буковель по-новому для цільової аудиторії.
3. Фільм: будуть прийматись роботи у вигляді відеоролика тривалістю від 15 до 60 секунд та коротким описом ідеї до нього. А саме: як ця ідея зможе розкрити Буковель по-новому для цільової аудиторії.
Конкурс складатиметься з 4-х етапів:
23 вересня
1. Старт конкурсу
Можливість ознайомитись з усіма умовами та правилами, зареєструватись у конкурсі, отримати Бриф із завданням та почати підготовку.
8 жовтня
2. Дебрифінг
Спільна зустріч організаторів з усіма учасниками для детального ознайомлення з Брифом, опису проекту та інсайдів.
5 листопада
3. Завершення прийняття робіт
Отримання робіт усіх учасників, опрацювання наданих матеріалів та їх оцінка.
12 листопада
4. Оголошення результатів конкурсу та визначення переможця
Кращі роботи буде визначено за абсолютною кількістю балів, отриманих від журі конкурсу, до складу якого входять керівники та експерти у сфері маркетингу та дизайну. Всі деталі та реєстрація тут.