«Кредобанк» стартував рекламу готівкових кредитів «для тих, кому і так добре»
23 Окт 2019, 13:19

«Кредобанк» стартував рекламу готівкових кредитів «для тих, кому і так добре»

«Кредобанк» спільно з рекламною агенцією Adsapience та BRIX Creative Production зняли відеоролики на підтримку нової рекламної концепції «Добре/Кредобре». Відео розміщено в мережі Інтернет як частина рекламної  кампанії з продажу готівкових кредитів банку, яка триває з вересня до грудня 2019 року. Особливістю кліпів, знятих під керівництвом британського режисера Джеймі Моле-Фінча, є те, що вони зняті одним «безшовним» кадром, на фоні якого змінюються декорації: стіни, меблі, обладнання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми дуже швидко звикаємо до доброго і забуваємо, що можна жити ще краще. Ми купуємо каву з собою, користуємось швидкісним бездротовим інтернетом, літаємо на відпочинок за кордон, залишаємо чайові. Це – добре. А коли все добре, то нічого не хочеться змінювати. І це швидко переростає у норму. Але можна відважитись на щось більше, ніж просто добре. Наприклад, взятись за новий амбітний проект, навчитись чомусь новому, затіяти в квартирі ремонт, придбати бажану, але поки недоступну річ, нарешті втілити в життя мрію дитинства. Це і є КРЕДОБРЕ. І про це розповідається у нашій новій рекламній комунікації. Це історія про те коли реклама одного продукту створила цілу комунікаційну систему для саббренду «КРЕДОБРЕ», – розповідає директор Департаменту маркетингу АТ «Кредобанк» Андрій Мельник. 

Расскажите друзьям про новость