Близько місяця тому Київський медіа холдинг (КМХ) придбав безкоштовний тижневик рекламних оголошень «РІІО-сенс» з тиражем 1 млн. екземплярів, повідомляє «proUA» .
В повідомленні рекламного відділу газети, говориться про «могутні і доступні носії» КМХ, серед яких значиться і РІО.
Вказано, що в РІО є «інформаційне наповнення». За неофіційними даними, з наступного тижня в цій газеті оголошень дві сторінки будуть відведені під інформаційний контент.
Вказана адреса рекламного відділу РІО по вул. Володимирська, 51-б співпадає з адресою КМХ. Газета виходить з 2003 року.
У рекламному повідомленні перераховані видання КМХ. Крім «РІО-сенс» це друкарські видання «Метро», «7+7я», «Хрещатик», «Вечірній Київ», «ТОП 10», «Мабіла» і ТРК «Київ».
У січні цього року керівник КМХ радник мера Казбек Бектурсунов в інтерв’ю заявив, що «частка ринку безкоштовних газет «РІО» і «Метро» перевищила 50 відсотків».