«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» відсвятквала своє шестиріччя
З нагоди свого шестиріччя «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» провела «День клієнта», лотерею та запропонувала програму знижок. Всі 25 магазинів METRO проводили розпродажі і розважальні програми для свої клієнтів, повідомляє сайт компанії.
Програма свята складалася з розпродажів непродовольчих товарів, майстер-класів, дегустацій, барбекю, автомобільних шоу, караоке, демонстрації одягу та спеціальної розважальної програми для дітей.
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» продовжить розвивати одну зі своїх стратегічних сфер – власні торгові марки, портфель яких на даний момент налічує 17 брендів. До кінця року компанія запустить ще дві власні торгові марки. «МЕТРО Кеш енд Кері» також зосередиться на розширенні асортименту та додасть низку нових продовольчих товарів середнього і преміум — класу в таких категоріях як м’ясо, фрукти та овочі, сир і вино.
“Ми святкуємо своє шестиріччя разом з клієнтами – нашими лояльними та професійними партнерами. В цьому році ми вперше проводимо для них «День клієнта», щоб подякувати за довгострокове співробітництво та підтримку” , — сказав Максим Гацуц, директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
Відкривши свій перший магазин в Києві в серпні 2003 року, сьогодні компанія управляє мережею з 25-ти центрів оптової торгівлі в 18 містах України, два з яких – другий в Харкові та четвертий в Києві, були відкриті в цьому році. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» інвестувала 460 млн. євро в розвиток своєї національної мережі і створила більше 7 000 робочих місць для українців.
METRO Cash & Carry управляє 650 центрами оптової торгівлі в 29 країнах. Численність персоналу компанії перевищує 100 000 чоловік, а її продажі за минулий рік склали 33,1 млрд. євро.