Ролик показав, що відбувається під час прем’єри реклами на Prime Video
29 Фев 2024, 15:44

Ролик показав, що відбувається під час прем’єри реклами на Prime Video

Якщо ажіотаж навколо фільму «Солтберн», який панував останні кілька місяців, щось і довів, так це те, що коли новий фільм з’являється на cтримінговому сервісі Prime Video, люди тільки про нього й говорять. Усі ставлять одне й те саме запитання: «Ви це бачили?».

У стінах маркетингових відділів та медіа-агентств такі ж почуття домінують, коли запускається нова кампанія. Щоб відзначити цей момент, рекламна платформа Amazon Ads запустила нову креативну кампанію під назвою «Did you see it?».

Ролик показав відділ маркетингу на наступний ранок після того, як «щось велике» вийшло в ефір на Prime Video. Команда схвильована новим фільмом або шоу, аж поки не з’ясовується, що весь цей галас — через прем’єру їхньої реклами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія проходить у прямому ефірі в США, Великобританії, Німеччині та Канаді, в онлайн-відео, соціальних мережах та диджитал форматі.

Розробкою кампанії займалось агентство Anomaly.

29 Фев 2024, 15:44
Расскажите друзьям про новость

Еще новости по теме

Джон Сина стал невидимым в рекламе солнцезащитного крема
Джон Сина стал невидимым в рекламе солнцезащитного крема
Новозеландская сеть супермаркетов запустила автобусные остановки с ароматом корицы
Новозеландская сеть супермаркетов запустила автобусные остановки с ароматом корицы
Молоко vs карьера: сеть магазинов превратила шопинг в рекрутинг
Молоко vs карьера: сеть магазинов превратила шопинг в рекрутинг

MMR Events