Ролик показав, що відбувається під час прем’єри реклами на Prime Video
29 Фев 2024, 15:44

Ролик показав, що відбувається під час прем’єри реклами на Prime Video

Якщо ажіотаж навколо фільму «Солтберн», який панував останні кілька місяців, щось і довів, так це те, що коли новий фільм з’являється на cтримінговому сервісі Prime Video, люди тільки про нього й говорять. Усі ставлять одне й те саме запитання: «Ви це бачили?».

У стінах маркетингових відділів та медіа-агентств такі ж почуття домінують, коли запускається нова кампанія. Щоб відзначити цей момент, рекламна платформа Amazon Ads запустила нову креативну кампанію під назвою «Did you see it?».

Ролик показав відділ маркетингу на наступний ранок після того, як «щось велике» вийшло в ефір на Prime Video. Команда схвильована новим фільмом або шоу, аж поки не з’ясовується, що весь цей галас — через прем’єру їхньої реклами.

Кампанія проходить у прямому ефірі в США, Великобританії, Німеччині та Канаді, в онлайн-відео, соціальних мережах та диджитал форматі.

Розробкою кампанії займалось агентство Anomaly.

29 Фев 2024, 15:44
Расскажите друзьям про новость

Еще новости по теме

Самые дикие футбольные предрассудки: как Heineken устроил доставку паба для верных фанаток
Самые дикие футбольные предрассудки: как Heineken устроил доставку паба для верных фанаток
Хлеб стал открыткой из Новой Зеландии
Хлеб стал открыткой из Новой Зеландии
Навесы со смыслом: как Coca-Cola запустила кампанию в поддержку мексиканских предпринимателей
Навесы со смыслом: как Coca-Cola запустила кампанию в поддержку мексиканских предпринимателей

MMR Events