Бельгийский журнал призвал женщин серьезно относиться к удовольствиям
02 Сен 2010, 10:42

Бельгийский журнал призвал женщин серьезно относиться к удовольствиям

 

Агентство Happiness Brussels разработало рекламную кампанию для женского журнала Feeling.  под названием «Относись серьезно к удовольствиям». Каждый принт отображает главные рубрики журнала: путешествие, мода, красота, кулинария, культура.

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

 

 

 

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость