Агентство вирусного маркетинга напугало жителей Нью-Йорка нашествием зомби
01 Авг 2012, 14:51
PR

Агентство вирусного маркетинга напугало жителей Нью-Йорка нашествием зомби

 

Чтобы потребители не забыли о сериале «Ходячие мертвецы», пока канал AMC отключен провайдером спутникового вещания Dish на месяц, и еще не начался третий сезон, агентство вирусного маркетинга Thinkmodo решило превратить некоторых жителей Нью-Йорка в зомби. Слоган кампании «Зомби здесь не место. Верните их на ТВ».

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

PR
Расскажите друзьям про новость