Axe дарит пользователям Facebook поездку на остров
15 Авг 2012, 08:00

Axe дарит пользователям Facebook поездку на остров

 

BBH London создали новый эпический ролик под тэглайном «Припасы» для дезодоранта Axe Anarchy. Оказывается у бренда есть остров и на Facebook проходит лотерея, в рамках которой семь британских фанатов — и гость каждого – будут посланы на отдых в Карибское море. Агентство сфокусировалось на предвкушении путешествия, а не на самой вечеринке.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость