За результатами відкритого творчого конкурсу на розробку туристичного слогана, логотипа та айдентики, проведеного міською радою міста Нововолинськ, перемогу отримало львівське брендингове агентство Bloom Büro.
Під час розробки туристичного логотипа дизайнери відштовхувалися від форм офіційного герба міста, центральним елементом якого є суцвіття каштана. Так, впізнаваний для містян образ отримав сучасне прочитання: суцвіття схоже на комп’ютерний курсор (стрілку), який символізує інновації, розвиток та вказує напрямок руху.
Основні фірмові кольори логотипа – поєднання відтінків зеленого – команда віднайшла через інтерпретацію вже використовуваного кольору: зелений є одним з кольорів на прапорі міста. Приглушена яскравість існуючого кольору спрощує візуальне сприйняття і дозволяє цілісно забрендувати різні види корпоративної продукції, промо та реклами.
Ідею вказівника напрямку продовжують фірмові графічні лінії, які органічно вписуються в оформлення акцидентної продукції та навігації в місті.
Для кожної зі сфер був розроблений набір піктограм для брендування та навігації. Розділення за кольором допоможе спростити навігацію та виокремити функцію різних громадських установ та ініціатив.
Новий слоган «Відкритий до нового» знаменує новий етап у розвитку міста, показує бажання містян створювати та реалізовувати ініціативи. Крім того, він апелює до історії міста: зовсім молоде, воно зібрало різних за національністю, віросповіданням, мовою людей, які відкрилися один одному та об’єдналися заради досягнення спільної мети.