Національний павільйон України на найбільшій виставці сучасного мистецтва — Венеційській бієнале — отримав нову айдентику. Проєкт розробила українська дизайн-студія 3Z Studio.
У 2022 році Український павільйон буде представлений роботою харківського художника Павла Макова — «Фонтан виснаження. Висока вода». Центральний об’єкт — фонтан — це система 105-ти воронок, які розташовані одна під одною та утворюють трикутну форму. На відміну від класичного фонтану із водою, що б’є вгору, фонтан Макова ллється згори додолу та поступово вичерпує себе, символізуючи психологічну та фізичну втому, виснаження емоційних та природних ресурсів.
Воронка з фонтану, яка з’являється у багатьох роботах художника, стала центральним графічним символом нової айдентики.
За задумкою дизайнерів, центральний символ ясно та прямо комунікує ідею невідворотності виснаженості.
Айдентика повинна зробити візуальні матеріали павільйону помітними у міському просторі Венеції, де одночасно виставлятимуться 80 інших павільйонів.
У дизайні враховували й особливості айдентики бієнале, яка буде присутня на більшості промо матеріалах.
Велику увагу приділили дизайну каталогу, який складається із трьох частин. У нього увійшли десять текстів, що дають глибокий аналіз творчої практики художника.
Для полегшення сприйняття великої кількості інформації, дизайнери зробили верстку динамічною, увівши три різних регістри.
Щоб наочно проілюструвати еволюцію фонтану у творчості художника, дизайнери включили до каталогу всі роботи, згадані у текстах.