Victoria’s Secret запустила різноманітну кампанію з моделлю із синдромом Дауна
17 Фев 2022, 11:19

Victoria’s Secret запустила різноманітну кампанію з моделлю із синдромом Дауна

Рік тому було б важко повірити, що бренд Victoria’s Secret колись стане зразком для наслідування у сфері інклюзивності. Потім лейбл розправив свої ангельські крила і змінив напрямок свого розвитку, цього разу взявши на себе зобов’язання надихати жінок із усіх верств суспільства.

Новий імідж Victoria’s Secret проявляється в його останній кампанії Love Cloud, колекції бюстгальтерів та трусиків, розроблених для забезпечення комфорту, подібного до хмаринок. Компанія 18 різних жінок втілює цю кампанію у життя, оскільки бренд сподівається почати «вітати та вшановувати всіх жінок».

У колекції представлені розміри від 32A до 40DDD та від XS до XXL, і для демонстрації моделей Victoria’s Secret залучила жінок різних форм та розмірів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Серед тих, хто зображений, дизайнерка аксесуарів Сільвія Баклер, яка під час зйомок була вагітна; медик та експертка з пілатесу Джейлін Метьюз; модель plus-size Девін Гарсія, пожежниця Селіло Майлз; модель-інвалід Міріам Бланко; перша трансгендерна модель Sports Illustrated Валентина Сампайо; професійна модель та графічна дизайнерка МеріЕн Елізабет; та Софія Хірау, модель із синдромом Дауна.

До жінок приєдналися знайомі особи, зокрема Хейлі Бібер, Адут Акеч та Палома Ельсессер.

Кампанія бодіпозитиву суперечить сумнозвісним словам колишнього директора з маркетингу Еда Разека, який ще у 2018 році заявив, що компанія не найматиме трансгендерів чи моделей великих розмірів, бо її показ мод був «фантазією». Це послання означало би крах бренду, який останніми роками щосили намагався залучити освічених споживачів.

«Колекція Love Cloud — важливий момент в еволюції бренду», — заявляє головний креативний директор Victoria’s Secret Рауль Мартінес. «Від компанії неймовірних жінок, які втілюють колекцію в життя, до неймовірного інклюзивного духу на знімальному майданчику, ця кампанія є важливою частиною нового стандарту Victoria’s Secret, який ми створюємо».

«Я мріяла про це, працювала над цим, і сьогодні мрія збулася», — ділиться Джірау у пості в Instagram. Тепер Джірау – перша модель із синдромом Дауна, обрана Victoria’s Secret.

Расскажите друзьям про новость