Маркетплейс закликає людей поговорити один з одним та запитати у партнера чи хоче він/вона, щоб його вітали і якщо так –– то як.
Ідея “Якщо вагаєшся – просто спитай” стала основою для двох рекламних кампаній –– до Дня Валентина та 8 березня.
Кампанію розробляли із креативною командою MOZGI Group.
“Під час пошуку креативної ідеї ми зрозуміли, що не коректно говорити про правильні/неправильні подарунки та вітання. Кожна з них – це завжди історія людей, унікальна та особиста. І для Prom важливо приділити увагу цим історіям, не залишити без уваги та допомогти. Тому маркетплейс визначив важливу місію перед святами — підштовхнути бути щирим. А питання — це найкращий спосіб розпочати розмову”, — поділився Влад Болсун, креативний директор MOZGI Group.
На 14 лютого на екрани вийшла історія двох закоханих із меседжем: “Коли любиш – спитай”.
У рекламній кампанії до 8 березня Prom.ua та Mozgi Group пішли ще далі і меседж змінився: “Коли вагаєшся – спитай”.
Продакшн робили із Digital Religion. Режисер роликів – Олексій Тараненко.
“Під час зйомок, окрім креативів для ТБ та digital, ми продумали і ТікТоки, які стали частиною спільної ідеї та розкривали її ще більше з урахуванням особливостей платформи. У кампанії до 14 лютого вони чудово «залетіли», оскільки ми зробили їх трендовими та фановими. Користувачі миттєво оцінили – останній ролик став мемом. Користувачі пропонують свої варіанти музики та тексту, один з них ми вирішили підтримати”, – коментує Катерина Комова, медіа менеджерка Prom.ua
@prom_ua спитай про подарунок напряму, шоб так закрутилося
♬ оригинальный звук — _malifisenta007_
@prom_ua пов: вона запропонувала самому вибрати подарунок
♬ оригинальный звук — 🐽