Українське видання купило гру «Словко»
16 Фев 2022, 11:45

Українське видання купило гру «Словко»

Українське видання Zaxid.net уклало угоду з львівським програмістом Петром Неком та придбало онлайн-гру «Словко», що є україномовною адаптацією популярної онлайн-гри Wordle. Вартість угоди не розголошується

«Я радий, що Zaxid.net вирішив і надалі розвивати «Словко». В них є бачення, як зробити його ще кращим, а я зосереджуся просто на відгадуванні нового слова, – каже Петро Нек. – Ну і приємно, що україномовна версія гри в слова стала доволі популярною, це показує, що україномовний український продукт затребуваний аудиторією, та й дасть сигнал іншим розробникам-ентузіастам робити круті нові речі, які приноситимуть не тільки позитивні емоції, а й прибуток».

У грі планують оновити словники і передбачений вибір «слова дня», який зараз є автоматичним.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Для нас «Словко» є важливим елементом розширення і зміцнення аудиторії. Тисячі наших читачів і так уже грає в цю гру і ми сподіваємось, що після певного технічного доопрацювання, їх стане ще більше, – каже головний редактор ZAXID.NET Олег Онисько. – У подальшому ми маємо намір розвивати на сайті сегмент інтелектуальних ігор».

У грудні минулого року Wordle стала вірусною, а The New York Times Company оголосила про покупку гри за семизначну суму в кінці січня.

Расскажите друзьям про новость