Креативна агенція Taktika розробила для мережі кінотеатрів нову рекламну кампанію.
Для 40% аудиторії похід у кіно — особливий привід, який планують заздалегідь. У період лютий-березень ця цифра зростає, оскільки люди починають шукати ідеї для побачень. Тому, Taktika отримала завдання нагадати, що кіно — це все ще найдоступніший і безпрограшний варіант для спільного класично-романтичного вечора.
Під час побачення в кіно смачність попкорну та сюжет фільму відходять на другий план. Люди приходять за тим, щоби підняти підлокітник крісла, дві години обійматися та чекати моменту для першого поцілунку. Тож креатори побудували комунікацію на емоційному повідомленні. Вперше кінотеатр не кличе людей дивитися фільми. Multiplex запрошує їх цілуватися.
Taktika сформулювала комунікаційне повідомлення кампанії: В Multiplex попкорно-букетний період. Приходь цілуватися.
В роликах агенція вирішила показати магію кіно. Момент, коли на екрані йде романтична сцена, а поруч сидить кохана людина. Пара зустрічається поглядами — і чарівна сила тягне їх одне до одного.