Спецпроєкт #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ – номінант X-RAY Marketing Awards 2022
18 Фев 2022, 15:51

Спецпроєкт #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ – номінант X-RAY Marketing Awards 2022

Серіал #ЯЖЕБАТЬ: тато в декреті, мама на роботі

Саме про це новий комедійний серіал #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ, що входить до складу 1+1 media. Це історія про те, як недосвідчений батько бере на себе відповідальність за виховання дворічного сина, і, зважаючи на свій нерозважливий характер і розхлябаний спосіб життя, ставить під загрозу сімейне щастя. Головні герої — молода сім’я, яка знаходиться на шляху вибудовування зрілих відносин. Поява дитини внесла істотні корективи в життєві плани. Не встигнувши сформувати «конституцію» сім’ї, вони натрапляють на труднощі, які змушують головну героїню влаштуватися на роботу, а батька сімейства — стати домогосподарем. Подібна роль не влаштовує головного героя. Поки дружина займається кар’єрою, чоловік намагається поєднувати своє звичне (безтурботне й інфантильне) життя з вихованням дитини, і продумує плани, як повернутися на передові ролі в родині. У головних ролях: Лілія Цвєлікова та Ігор Качур.

Digital-кампанія #ЯЖЕБАТЬ: історії зіркових батьків

У сучасному світі існує стереотипізація ролі тата у вихованні дітей. Наприклад, що батько зазвичай мало проводить часу з дитиною, уникає виконання сімейних і побутових обов’язків, а мама приділяє значно більше уваги та займається вихованням.

У межах просування серіалу команда ТЕТ розробила Digital-кампанію #ЯЖЕБАТЬ, мета якої — боротьба зі стереотипами щодо батьківства. Місія проєкту — продемонструвати, що сучасні батьки усвідомлюють важливу роль як мами, так і тата в житті дитини, прагнуть проводити з малюком якомога більше часу та розділяти обовʼязки щодо виховання. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

ТЕТ запропонував зірковим татусям поділитися історіями з виховання своїх дітей і лайфгаками щодо цього. Так, відомі на всю країну Євген Кошовий, Юрій Ткач, Павло Зібров, Тарас Стадницький, Тімур Мірошниченко, Володимир Черняк, Олександр Степаненко, Слава Дьомін, Віктор Гевко розповіли, як вони виховують своїх дітей, з якими труднощами їм доводиться стикатися та чому вчать їх самі діти. 

Історії стали справжнім посібником батьківства і відкрили зіркових татусів з іншого боку — першочергово як прогресивних і сучасних батьків, які усвідомлюють усю відповідальність сімʼї та виховання дітей зокрема. 

У серії інтервʼю були розкриті теми дружби між батьками та дітьми, чому важливо вміти сміятися з себе, як бути прикладом для своєї дитини, як проводити час з малечею, як залишатися дитиною в дорослому віці, що може врятувати найгірший день і т.д.

Для публікації історій було створено спеціальний сайт, де глядачі та підписники телеканалу ТЕТ могли взаємодіяти з контентом. Так, проєкт набув розголосу в соцмережах і сумарно публікації спецпроєкту охопили понад 150 тисяч людей, сумарно зібравши 10 588 вподобань в соціальних мережах. У середньому, кожна історія з серії інтервʼю збирала охоплення понад 60 000.

Конкурс #ЯЖЕБАТЬ: історії з народу про батьківство

Окрім цього, ТЕТ оголосив всенародний діджитальний конкурс – #ЯЖЕБАТЬ_ТЕТ серед батьків, в межах якого шукав унікальні історії щодо батьківства серед своїх підписників.

Учасниками конкурсу стали підписники ТЕТ в Instagram та Facebook, а також глядачі телеканалу з усієї України. Конкурс стартував 11 жовтня та завершився 16 грудня 2021 року, протягом цього часу команда збирала унікальні історії охочих. 13 фіналістів змагалися за звання переможця та претендували на головний приз — сучасний телевізор, який дістався татусю двох малюків.

Команда проєкту:

Генеральна продюсерка ТЕТ: Оксана Петришин
Маркетинг-директорка ТЕТ: Надія Сперчун
Арт-директор: Антон Корольов
Бренд-менеджерка: Анна Береза
Контент-менеджерка: Майя Грабчак
Графічний дизайнер: Микита Білоус
Розробка сайту: Аліна Откідач
PR-менеджерка: Ольга Соловйова

Расскажите друзьям про новость