Fedoriv створили бренд для Дія.City, а Banda — маніфест
09 Фев 2022, 12:12

Fedoriv створили бренд для Дія.City, а Banda — маніфест

Міністерство цифрової трансформації України запустило спеціальний правовий режим Дія.City. Резидентами Дія.City можуть стати ІТ-компанії чи стартапи з будь-якого регіону України, зазначено на сторинці Дії в Facebook. Бренд «Дія City» створила команда Fedoriv, а Banda — маніфест до ньго.

«На прохання Мінцифри та разом з їхньою неймовірною командою запускаємо бренд Дія.City — унікального правового та податкового простору для ІТ-бізнесу, що вже почав діяти на території України. Маленькі стартапи та великі ІТ-компанії відтепер можуть відкрито показувати свою структуру, платити помірковані податки та користуватись інструментами англійського права, що давно і добре знайомі інвесторам у всьому світі. Від душі радіємо за країну, всіх підприємців та стартаперів, що невдовзі стануть резидентами Дія.City: ця історія про вас», — зазначено на сторинці Fedoriv.

Агенція Fedoriv сформулювала позиціювання та ключове повідомлення проєкту: «Україна зараз — насправді найкраще місце для ведення ІТ-бізнесу, — каже Валентин Панюта, бренд-лідер юніту, що займався Дія.City. — і це повідомлення в основі всього, що ми робили, від дизайну до комунікації».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Айдентика нового проєкту частково побудована на “материнському” фундаменті Дії, як пояснюють в агенції. Шрифти та кольори було збережено, як і верстальну систему за принципом третин, проте її розвинули далі, а градієнт Дії отримав нову форму — патерн, що безкінечно генерується кодом. Хвилі можна згенерувати у повному спектрі кольорів, а можна зробити однотонними, частоту і швидкість хвилі також можна регулювати.

Сайт проєкту мав бути простим та професійним. До того ж сам фактаж продукту був настільки промовистим, що не було потреби прикрашати його 3D-ілюстраціями чи фотографіями усміхнених бізнесменів” — каже Роман Барановський, дизайнер Fedoriv.  

У комунікації, що спрямована на стартаперів, підприємців та інвесторів, Fedoriv розповідають майже особисту історію кожного власника чи власниці бізнесу:

Banda відзначила, що робить для проєкту комунікацію.

«Надихає, що держава робить такі важливі продукти. В майбутньому теж хочемо стати резидентами», — зазначили креативники у Facebook.

Расскажите друзьям про новость