Fedoriv створили бренд для Дія.City, а Banda — маніфест
09 Фев 2022, 12:12

Fedoriv створили бренд для Дія.City, а Banda — маніфест

Міністерство цифрової трансформації України запустило спеціальний правовий режим Дія.City. Резидентами Дія.City можуть стати ІТ-компанії чи стартапи з будь-якого регіону України, зазначено на сторинці Дії в Facebook. Бренд «Дія City» створила команда Fedoriv, а Banda — маніфест до ньго.

«На прохання Мінцифри та разом з їхньою неймовірною командою запускаємо бренд Дія.City — унікального правового та податкового простору для ІТ-бізнесу, що вже почав діяти на території України. Маленькі стартапи та великі ІТ-компанії відтепер можуть відкрито показувати свою структуру, платити помірковані податки та користуватись інструментами англійського права, що давно і добре знайомі інвесторам у всьому світі. Від душі радіємо за країну, всіх підприємців та стартаперів, що невдовзі стануть резидентами Дія.City: ця історія про вас», — зазначено на сторинці Fedoriv.

Агенція Fedoriv сформулювала позиціювання та ключове повідомлення проєкту: «Україна зараз — насправді найкраще місце для ведення ІТ-бізнесу, — каже Валентин Панюта, бренд-лідер юніту, що займався Дія.City. — і це повідомлення в основі всього, що ми робили, від дизайну до комунікації».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Айдентика нового проєкту частково побудована на “материнському” фундаменті Дії, як пояснюють в агенції. Шрифти та кольори було збережено, як і верстальну систему за принципом третин, проте її розвинули далі, а градієнт Дії отримав нову форму — патерн, що безкінечно генерується кодом. Хвилі можна згенерувати у повному спектрі кольорів, а можна зробити однотонними, частоту і швидкість хвилі також можна регулювати.

Сайт проєкту мав бути простим та професійним. До того ж сам фактаж продукту був настільки промовистим, що не було потреби прикрашати його 3D-ілюстраціями чи фотографіями усміхнених бізнесменів” — каже Роман Барановський, дизайнер Fedoriv.  

У комунікації, що спрямована на стартаперів, підприємців та інвесторів, Fedoriv розповідають майже особисту історію кожного власника чи власниці бізнесу:

Banda відзначила, що робить для проєкту комунікацію.

«Надихає, що держава робить такі важливі продукти. В майбутньому теж хочемо стати резидентами», — зазначили креативники у Facebook.

Расскажите друзьям про новость