«Бюро Маркетингових Технологій» провело ребрендинг для комбікормів «КРАМАР». Агентство здійснило комплексне дослідження компанії-виробника, клієнтів і конкурентів. Вирішальним висновком став той факт, що в Україні знижується поголів’я у великому тваринництві, а кількість вирощування птиці навпаки поступово зростає. Тому нове маркетингове позиціонування сформульоване з акцентом на корми для птахівництва: «КРАМАР» — експерт з комбікормів для птиці».
За результатами дослідження виявилось, що для компанії «КРАМАР» однаково важливі два сегменти ЦА: клієнти-дистриб’ютори і кінцевий споживач – фермери та приватні сільські господарства.
Для рекламної кампанії в «Бюро Маркетингових Технологій» створили концепцію XXХL курочок! Ідея повинна донести, і навіть докричатися до споживача, що «КРАМАР» — це здорові та ЗДОРОВІ курочки. Бо комбінований корм «КРАМАР» не тільки збалансовує всі вітаміни, мінерали та корисні речовини – а ще й страхує вас від худих курей.
Рекламна кампанія з історіями споживачів і курки XXХL з’явилася на бордах, радіо, автомобілях та в фірмових магазинах.