АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами
03 Фев 2022, 13:12

АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами

Національний маркетплейс АЛЛО вирішив відзначити Китайський Новий рік із таким же розмахом, як і в Китаї, та провести інтегровану рекламну кампанію Дні Китаю «Чайніз тайм» – з 1 до 12 лютого. Занурення у традиції Піднебесної, чайні церемонії в магазинах, квест із ребусами, кампанія 360о та, звичайно ж, знижки – Китайський Новий рік в АЛЛО став новим стратегічним флайтом маркетингових комунікацій компанії.

В той час як конкуренти змагаються у мистецтві завчасної комунікації Love Season, ми вирішили зосередитися на не менш важливому періоді Китайського Нового року. Тема Китаю актуальна й напередодні Олімпіади-2022 у Пекіні. Додавши до комунікацій ігрову механіку та залучення до активностей, ми запропонували клієнтам позмагатися за унікальні для ринку техніки та побутових товарів знижки – чесні 50%. Над кампанією працювала інхаус-команда маркетингу та комунікацій АЛЛО
Артур Матковський
CMO АЛЛО

Квест у соцмережах АЛЛО 

Загадки та ребуси – невід’ємний атрибут китайської культури, а також дієвий інструмент гейміфікації у маркетингу. Компанія вирішила заінтригувати клієнтів та запропонувала знайти зашифровані товари зі знижкою 50%, залучивши власні медіа  – соцмережі та сайт.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Першого ж дня клієнти АЛЛО виявили неабияку активність – знайшли та розкупили акційний товар (ним був шуруповерт) лише за перші дві години.

Гра з переодяганням

Костюмовані маскаради – одна з традицій святкування Нового року у Китаї, АЛЛО запропонувала долучитися до неї й українцям. Відвідувачі, котрі прийдуть до магазинів АЛЛО, АЛЛО МАХ чи Mi Store 1-7 лютого у китайському етнокостюмі чи в образі, що містить традиційну китайську атрибутику, можуть отримати знижку до 30%. Завітавши у китайському національному костюмі, можна придбати, наприклад, навушники брендів Huawei, Amazfit, 1More, OPPO зі знижкою 15% чи техноаксесуари зі знижкою 30%.

І вже у перші два дні декілька шанувальників костюмованих вечірок скористалися можливістю дисконту.

«Чайніз тайм» в АЛЛО: китайські чайні церемонії

Як же Китай без чаю? Команда маркетингу вирішила, що BTL буває атмосферним та персоніфікованим, та запросила клієнтів на китайські традиційні чайні церемонії у найбільших магазинах АЛЛО MAX. 

Вісім чайних церемоній, якими Китай відомий всьому світу, відбуваються безкоштовно для всіх охочих з 1 до 10 лютого у торгово-розважальних центрах Києва, Львова, Дніпра, Чернігова та Луцька. Вдень на вході до цих магазинів відвідувачів зустрічає аніматор у китайському вбранні, а у зоні Smart Home чайний майстер проводить чайну церемонію, розповідає про історію чаю, демонструє, як правильно заварювати та пити китайський чай. Гості можуть продегустувати до п’яти видів чаю, і вже десятки клієнтів скористалися пропозицією порелаксувати посеред буденного дня.

Расскажите друзьям про новость