Брендинг для ковбаси, яка не буде довго чекати
25 Янв 2022, 16:01

Брендинг для ковбаси, яка не буде довго чекати

Madcats створили бренд для черкаської ковбаси Делікат.

Часи ГОСТів давно минули. І те, що зараз ковбасу можна покласти у холодильник влітку, а доїсти під Новий рік, явно каже, що натурального там мало. Перевірити натуральність ковбаси легко: достатньо забути про неї на кілька тижнів. Якщо вона вкрилася волохатою пліснявою та почала пахнути НЕковбасою — продукт хороший.

Мережа черкаських магазинів Делікат виробляє саме таку ковбасу: не просто смачну, але й натуральну. Короткий термін зберігання звучить як недолік для FMCG-продукту, але Madcats вирішили перетворити його на суперсилу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Стратегію бренду вони так і визначили: «Натуральне довго не зберігається». І сформулювали зрозумілий меседж: «Делікат — ковбаса, яка довго не чекає».

Делікат, як регіональний виробник, не може тягатися бюджетами з національними гравцями. Проте в нього є і сильні сторони: це власний ритейл, довіра людей та недороге розміщення у місцевих ЗМІ.

Madcats обіграли простір навколо та всередині магазинів (каси, вітрини, візки, парковка). Вигадали сюжети для місцевого радіо. Намалювали віжуали: на борди, двері та полиці. І все це об’єднали простою ідеєю. Є речі, які можуть почекати (хлопець перед побаченням або ж гаряча вода в батареях). А є ковбаса, яка довго не чекатиме.

Айдентика для Делікату мала бути доброзичливою та апетитною. Дизайнери не хотіли використовувати складні метафори, які зчитуються не одразу. Як вирішили, так і зробили: логотип — це привітний персонаж з посмішкою-ковбаскою, а ширина посмішки дорівнює ступеню задоволення.

Логотип виглядає симпатично та відкрито, а, головне — подобається дітям. Посмішка-ковбаска масштабувалася у стилі до набору ілюстрацій та стала об’ємною завдяки реалістичній текстурі.

Расскажите друзьям про новость