Канал «Україна» став лідером у 2021 році
06 Янв 2022, 16:33

Канал «Україна» став лідером у 2021 році

У 2021 році телеканал «Україна» був найпопулярнішим каналом серед усіх українців. Канал отримав абсолютну першість за основними аудиторіями: 18+ та 4+ як у містах з населенням понад 50 тис. мешканців, так і по всій Україні. 

За аудиторією 18+ (50 тис.+)** середня частка (shr,%) каналу «Україна» у 2021 році становила 12,21%, рейтинг (rat, %) – 1,99%. За аудиторією 18+ (вся Україна)**** середня частка (shr,%) — 12,07%, рейтинг (rat, %) – 1,98%. За аудиторією 4+ (Вся Україна)***, частка – 11,46 %, рейтинг – 1,72%.

«Це був дуже непростий рік, але ми виходимо з нього переможцями. Канал «Україна» є каналом №1 для глядачів по всій країні. Наша «Маска» — найкраще розважальне шоу року, а трансляції матчів Євро-2020 – очолюють топ програм, за всіма основними аудиторіями. Наші новини, соціальні проєкти й серіали – абсолютні лідери серед усіх українців. Ми постійно тримаємо в фокусі всі суспільно важливі теми й події, приміром, реалізували кілька хвиль інформаційно-просвітницької кампанії на підтримку вакцинації. 2021 рік став для каналу «Україна» роком експериментів. Ми впевнено освоїли нову для себе територію – власне виробництво великих праймових шоу. В ефір телеканалу вийшли два сезони «МАСКИ» та перший сезон «Співають всі». Зараз у роботі нове шоу «Ігри талантів», яке глядачі побачать вже у лютому. Ми розпочали освоєння нового для себе виробничого напряму — розважального кіно для широкої аудиторії: канал став співпродюсером комедії «Велика прогулянка. У кіно стрічку можна буде побачити вже 24 лютого. Тож, на 2022  рік наші плани не менш амбітні — гучні прем’єри фільмів, шоу та серіалів, які стартують вже у січні», зазначила директорка телеканалу «Україна Вікторія Корогод.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лідером у 2021 році канал «Україна» зробили прем’єри масштабних шоу, святкові спецефіри, професійні новини, футбольні трансляції, улюблені серіали, інформаційно-аналітичні програми та гостро соціальні проєкти.

Історичний двобій національних збірних України та Англії на ЄВРО-2020 встановив абсолютний рекорд дивлення за всіма основними аудиторіями серед усіх програм у 2021 році. Так, за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) — рейтинг матчу сягнув 13,9%, а частка — 41,31%, за аудиторією 4+ (вся Україна»), рейтинг — 11,37%, а частка – 38,83%, за аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+), рейтинг 12,17%, а частка – 43,36%. Завдяки ексклюзивним трансляціям каналом «Україна» матчів Євро-2020 15 162 726*** українських уболівальники змогли в прямому ефірі долучитись до свята європейського футболу та разом з усією країною вболівати за нашу збірну. 

У січні 2021 року в ефірі каналу «Україна» стартувало гіпер-шоу «МАСКА» за форматом світового бестселера The Masked Singer. Протягом усього року «МАСКА» тримала лідерство серед великих праймових шоу. У 2021 році перший сезон «МАСКИ» став абсолютним рекордсменом серед великих праймових шоу, за всіма основними аудиторіями. Так, за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) — рейтинг шоу сягнув 8,92%, а частка – 23,27%, за аудиторією 4+ (вся Україна»), рейтинг – 7,39%, а частка – 21,44%, за аудиторією 18-54 (міста 50 тис.+), рейтинг 5,1%, а частка – 17,06%. Загалом, перший сезон «МАСКИ» переглянули 14,5 млн. українців.***  Також у топ-5 праймових шоу року серед усіх телеканалів «МАСКА-2» та народне співоче шоу «Співають всі», кастинг другого сезону якого триває просто зараз (**/***). Загалом всі праймові шоу у 2021 році на каналі «Україна» переглянули 16,5 млн. глядачів.

Також глядачі високо оцінили ефір каналу «Україна» у головні свята року – День Незалежності та Новий рік. 24 серпня телеканал «Україна» став лідером телевізійного перегляду за широкою аудиторією (**/***). Частка каналу, за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) становила — 14,61%, рейтинг – 2,6%. У 2021 році канал «Україна» єдиний з великих каналів підготував власне шоу до 30 річниці здобуття Незалежності «З Днем народження, Україно!». Шоу стало лідером у своєму слоті**/***: частка – 17,3%, рейтинг – 5,16%, за аудиторією 18+ (50 тис.+). Неймовірний концерт на березі Дніпра переглянули понад 5 млн. глядачів. Також на каналі «Україна» найвищими, серед каналів-трансляторів, були показники святкового концерту «Незалежність в нашій ДНК. День народження країни». За аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) частка становила 15,32%, рейтинг — 4,56%. Всього концерт на каналі «Україна» переглянули 4,3 млн. українців. Випуск праймових новин «Сьогодні» став найкращою програмою дня, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка святкового випуску становила 20,05%, рейтинг – 5,82%.

До нового року канал зняв масштабний проєкт «Новорічна Маска», який став найкращим розважальним шоу новорічної ночі**/****, за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+): частка – 17,53%, рейтинг — 7,74%, а також за аудиторією 18+ (вся Україна) — частка – 15,82%, рейтинг — 7,06%. А найкращою програмою у новорічну ніч Новорічне привітання Президента України, яке вийшло в ефірі каналу «Україна»: за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+), частка – 19,91%, рейтинг – 9,18%; за аудиторією 18+ (вся Україна), частка – 17,63%, рейтинг – 7,74%. Також, 31 грудня канал «Україна» став лідером телевізійного перегляду як за весь день, так і в новорічну ніч**. Середньодобові показника каналу, за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) становили: частка – 13,68%, рейтинг – 3,35%. У прайм-тайм (тайм-слот 20:00 — 02:00) канал лідирував за трьома аудиторіями: 18+ (міста 50 тис.+), 18+ (вся Україна), 4+ (вся Україна): за аудиторією 18+ (міста 50 тис.+) праймові показники – 17,13% частка, 7,27% — рейтинг. До новорічної ночі канал «Україна» підготував також традиційний концерт «Музична платформа», до якого увійшли пісні, які обирали глядачі в голосуванні за Найкращу пісню року. Загалом, Новий рік з каналом «Україна» зустрічали понад 8,5 млн. українців*** (охоплення у тайм-слоті 20:00 – 02:00, за аудиторією 4+, вся Україна).

До різдвяних свят канал «Україна» приготував для глядачів прем’єру комедії квесту «ДЕ ГРОШІ» з Адою Роговцевою та Михайлом Хомою (DZIDZIO) у головних ролях. За їхніми несподіваними пригодами та пошуками скарбу, захованого в таємничому будинку-квесті, спостерігали 4,6 млн. українців***.

Найвідоміше і найпопулярніше соціальне ток-шоу країни «Говорить Україна» з Олексієм Сухановим відзначило 9 років в ефірі. Це – найбільш тривале соціальне ток-шоу на українському телебаченні. У 2021 році телевізійна аудиторія «Говорить Україна» становила 20,3 млн*** глядачів. Програма була лідером свого тайм-слоту за широкими аудиторіями (**/***). За аудиторією 18+ (50 тис.+), частка проєкту в 2021 році становила 15,55%, рейтинг – 5,64%, за аудиторією 4+ (Вся Україна), частка –  15,55% рейтинг – 5,64%. 

Першість за широкими аудиторіями (**/***) у своєму тайм-слоті отримала «Головна тема» з Оленою Кот. За аудиторією 18+ (50 тис.+), частка проєкту в 2021 році становила 12,56%, рейтинг – 4,3%, за аудиторією 4+ (Вся Україна), частка –  11,31% рейтинг – 3,56%. Цього року проєкт оновив формат, у кожному випуску стало більше резонансних тем, журналістських розслідувань та експериментів. Заради глядачів журналісти «Головної теми» проводили ризиковані спецоперації, досліджували якість вакцини та антибіотиків, розбирались у тому, як вибрати якісні хліб, м’ясо, сік, олію, молоко та інші продукти, давали поради, як вберегтись від шахраїв, онлайн злочинців, неякісних інтернет покупок та інших неприємностей. У 2021 році телевізійна аудиторія «Головної теми» досягла 15,5 млн*** глядачів.

Програма «Свобода слова Савіка Шустера» беззаперечно лідирувала серед політичних ток-шоу українських телеканалів за широкими аудиторіями (**/***). За аудиторією 18+ (50 тис.+), частка проєкту в 2021 році становила 10,69%, рейтинг – 3,43%, за аудиторією 4+ (Вся Україна), частка –  8,86% рейтинг – 2,58%. Загалом, за принциповим дикусіями у прямому ефірі «Свободи слова Савіка Шустера» у 2021 році спостерігали 15 млн. українців***.

У 2021-му році новини «Сьогодні» були лідерами інформаційного мовлення за широкою аудиторією (**) . За аудиторією 18+ (50 тис.+) частка праймових новин «Сьогодні» становила 12,10%, рейтинг – 3,85, аудиторія за рік – 21,2 млн. глядачів***. Інформаційно-аналітичний тижневик «Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою» також лідирував за широкою аудиторією  (**/***) як у своєму слоті, так і серед інформаційно-аналітичних проєктів інших каналів. За аудиторією 18+ (50 тис.+), частка проєкту в 2021 році становила 13,92%, рейтинг – 5,04%, за аудиторією 4+ (Вся Україна), частка –  13,05% рейтинг – 4,33%, аудиторія за рік – 17,5 млн***. Загальна аудиторія всіх інформаційних та аналітичних випусків «Сьогодні» за рік – 23,5 млн. глядачів***.

Традиційно високий інтерес глядачів тримали серіали каналу «Україна». Найкращим праймовим серіалом року став «Жіночий лікар-5» (Film.ua), який за аудиторією 18+ (50 тис.+) отримав частку – 18,2%, рейтинг – 6,68%; аудиторія – 14,2 млн***. До топу прем’єрних серіалів каналу «Україна» в 2021 році також увійшли: кримінальна драма «Я заберу твою сім’ю» («Київтелефільм», за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 18,58%, рейтинг – 6,57%, аудиторія – 10,9 млн***); детектив «Мертві лілії» («Українська продакшн студія», за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 16,56%, рейтинг – 6,10%, аудиторія – 10,7 млн***); медична драма «Клятва лікаря» («Plan B», за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 19,21%, рейтинг – 5,93%, аудиторія – 10,1 млн***); продовження історії кохання улюблених героїв «Таємне кохання. Повернення» (Star Media, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 16,76%, рейтинг – 5,72%, аудиторія – 8,3 млн***) та інші.

Серед серіалів вихідного дня найкращою стала 4-серійна мелодрама «Добра душа», роль лікаря в якій зіграв Олексій Суханов (Filmstream, за аудиторією 18+ (50 тис.+), частка – 23,54%, рейтинг – 9,11%, аудиторія – 7,6 млн***). Також у топі кримінальна драма «Діамантова корона» («Київтелефільм», за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 20,31%, рейтинг – 7,64%, аудиторія – 7, млн.***). Гостросюжетна драма «Згадати себе» (Vileton Films, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 19,1%, рейтинг – 7,37, аудиторія – 5,6 млн). Мелодрама з Адою Роговцевою «Намалюй мені маму» (IVORY films, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 18,92%, рейтинг – 7,24%, аудиторія – 6,8 млн). Мелодрама «Формула щастя» (Sisters Production, за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 18,58%, рейтинг – 7,03%, аудиторія – 6,7 млн). Також у 2021 році иканал «Україна» запустив низку денних та передпраймових серіалів, які отримали високу увагу глядачів: комедія «Люся Інтерн» («ТелеПро», аудиторія 8,3 млн. глядачів), «Топтун» (IVORY films, аудиторія 10,8  млн. глядачів), «Дитячий охоронець» (ТелеПро, аудиторія 11,6  млн. глядачів).

Насиченим був рік для ранкового шоу каналу «Україна». З інформаційно-розважальною програмою «Ранок з Україною» у 2021 році прокидались 13,5 млн українців***. Протягом року команда «Ранку з Україною» реалізувала низку спецпроєктів, зокрема – до 8 Березня, Дня Незалежності та Дня захисників і захисниць України. У 2021 році в ефірі ранкового шоу каналу «Україна» з’явилась ціла низка авторських рубрик з корисними порадам з різних сфер життя:  «Спитай у Комаровського», «Ліля радить» — корисні поради від зіркової ведучої Лілії Ребрик, «Жити легко з Адамовою» — поради відомої психологині Олени Адамової, «Поради юриста Костянтина Гамкрелідзе» та інші.

Також 2021 рік приніс оновлення популярному проєкту про життя зірок «Зірковий Шлях», відтепер глядачі каналу «Україна» розпочинають вихідні з новин зіркового життя від журналістів та ведучих проєкту Альони Вінницької і Даніеля Салема. У 2021 році аудиторія проєкту сягнула 15,5 млн***. Незмінно популярним залишається мейковер шоу «Місія  краса», четвертий сезон у 2021 році переглянули 10 млн. українців. Прем’єрний проєкт «Хід прокурора» зі Святославом Піскуном, в якому реконструювали  історію розкриття резонансних злочинів минулих десятиліть, подивились 8,2 млн. глядачів.*** 

*Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка «50 тис. +».
** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка «50 тис. +».
***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка «Вся Україна»
****Дані розраховані для аудиторії у віці старше 18 років, вибірка «Вся Україна»

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом «Україна». Дані за 2021 рік – фінальні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Расскажите друзьям про новость