Fedoriv agency провело комплексний ребрендинг компанії Computools.
Software-компанія Computools і Fedoriv agency з 2020 року розробляли стратегію бренду. І нарешті 2021 року запущено оновлений сайт computools.com, на якому можна побачити результати спільної роботи.
Аналіз конкурентів показав, що гіганти IT-індустрії зайняли напрямки «футуристичності» та «інноваційності». Треба було шукати свою самобутню цінність. Знайти її було непросто, адже в Computools усе занадто системно. Без екстремумів. Усе чітко. І тоді стратегія сфокусувалася саме на цьому. Computools так тримає все під контролем, що ніколи вас не здивує. Ви отримаєте свій проєкт вчасно, у ньому все буде структуровано та чітко. Такий бренд у житті клієнтів — це швейцарський годинник. Точний, надійний, прагматичний. Ідеальний інструмент для бізнесу.
Швейцарське позиціювання — швейцарський дизайн. Тобто функційний, обґрунтований, системний.
Конструкція логотипу Computools повторює розташування стрілок і клавіш «C» і «T» на клавіатурі. Стрілки транслюють ідею, що продукти Computools рухають бізнеси, а літери «C» і «T» позначають назву компанії. Разом вони формують хрест, який ще раз підкреслює «швейцарськість».
Дизайн-система побудована на модульних сітках і блоках, а розподіл простору в макетах наголошує на інженерній точності, що властива продуктам Computools. Швейцарський стиль типографіки доповнює систему.
Ребрендинг — це завжди позитивний момент. Адже клієнти відчувають, що компанія прагне прогресувати, рости, готова до нових викликів. Водночас працівники бачать, як їхня робота рухає компанію вперед.
У випадку з Computools добре спрацював комплексний підхід до оновлення. Застосування принципів нової стратегії, ребрендинг дизайн-системи та апдейт сайту призвели до позитивних результатів.
- ×2 виріс оборот компанії
- +24% кількість лідів, також зросла їхня якість
- +103% загальний трафік
- +130% прямий трафік