Айтішники зі швейцарським позиціюванням і дизайном. Ребрендинг компанії Computools
29 Дек 2021, 17:10

Айтішники зі швейцарським позиціюванням і дизайном. Ребрендинг компанії Computools

Fedoriv agency провело комплексний ребрендинг компанії Computools.

Software-компанія Computools і Fedoriv agency з 2020 року розробляли стратегію бренду. І нарешті 2021 року запущено оновлений сайт computools.com, на якому можна побачити результати спільної роботи.

Аналіз конкурентів показав, що гіганти IT-індустрії зайняли напрямки «футуристичності» та «інноваційності». Треба було шукати свою самобутню цінність. Знайти її було непросто, адже в Computools усе занадто системно. Без екстремумів. Усе чітко. І тоді стратегія сфокусувалася саме на цьому. Computools так тримає все під контролем, що ніколи вас не здивує. Ви отримаєте свій проєкт вчасно, у ньому все буде структуровано та чітко. Такий бренд у житті клієнтів — це швейцарський годинник. Точний, надійний, прагматичний. Ідеальний інструмент для бізнесу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Швейцарське позиціювання — швейцарський дизайн. Тобто функційний, обґрунтований, системний.

Конструкція логотипу Computools повторює розташування стрілок і клавіш «C» і «T» на клавіатурі. Стрілки транслюють ідею, що продукти Computools рухають бізнеси, а літери «C» і «T» позначають назву компанії. Разом вони формують хрест, який ще раз підкреслює «швейцарськість».

Дизайн-система побудована на модульних сітках і блоках, а розподіл простору в макетах наголошує на інженерній точності, що властива продуктам Computools. Швейцарський стиль типографіки доповнює систему.

Ребрендинг — це завжди позитивний момент. Адже клієнти відчувають, що компанія прагне прогресувати, рости, готова до нових викликів. Водночас працівники бачать, як їхня робота рухає компанію вперед.

У випадку з Computools добре спрацював комплексний підхід до оновлення. Застосування принципів нової стратегії, ребрендинг дизайн-системи та апдейт сайту призвели до позитивних результатів.

  • ×2 виріс оборот компанії
  • +24% кількість лідів, також зросла їхня якість
  • +103% загальний трафік
  • +130% прямий трафік

Расскажите друзьям про новость