У новій кампанії для Ковальська перевернули «Будинок на Вавілових»
29 Дек 2021, 13:45

У новій кампанії для Ковальська перевернули «Будинок на Вавілових»

Вибір житла в Києві – суцільний компроміс, доводиться вибирати – парк чи метро поряд, гарний вид із вікна чи інфраструктура тощо. «Будинок на Вавилових» –  функціональне та естетичне житло біля метро для активних та амбітних киян. Тут одночасно і метро і швидкий доступ до центру, та можливість бути в найзеленішому районі міста, з чистим повітрям.

Завдання для агентства Looma було запустити «Будинок на Вавилових» і показати, як в одному місці можна зібрати стільки всього. Для цього потрібно було об’єднати одразу 4 повідомлення – розвинена інфарструктура, близькість до метро, наявність поруч паркової зони, а також показати естетику архітектури будинку.

Силует «Будинку на Вавилових» перетворився на сюрреалістичний образ, який поєднав усі ключові переваги комплексу та створив унікальний візуальний стиль.

Ківіжуал і відеоролик були повністю створені в CGI внутрішнім продакшен департаментом Looma.
Ролик зняли у CG одним кадром – таким чином, перелітаючи між гранями та вимірами, глядач може оцінити усі плюшки комплексу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость