Захопившись ідеєю оновлення, креативники пропонують користувачам залишити весь непотріб у цьому році і увійти у 2022 рік – з новою технікою, думками та звичками. Й попіклуватися про свій комфорт зокрема.
«За попередні два роки українці навчилися адаптуватися, оперативно реагувати на зміни і жити у новій реальності. Але не піклуватися про себе. Наша команда вирішила запропонувати користувачам викреслити з життя все старе й непотрібне, увійшовши у новий рік не лише оновленими внутрішньо, але й технологічно», – розповіли в агенції.
«Гумор у рекламі неодноразово доводив на практиці свою ефективність. Ось і наша нова рекламна кампанія не стала винятком. У хвилюючому очікуванні новорічних знижок тостер і пралка виходять з ладу, а холодильник навіть… ну, ви самі побачите», – зазначила Наталія Ситник, CMO Фокстрот.
У рамках новорічної кампанії Фокстрот команда Havas Ukraine також створила коротку версію ролику та візуальні матеріали різних форматів.