«Сільпо» звернули увагу на рідкісних тигрів у новорічному промо
21 Дек 2021, 16:37

«Сільпо» звернули увагу на рідкісних тигрів у новорічному промо

Цієї зими всюди можна побачити привітання від щасливих тигрів. Але реальні справи цих тварин доволі кепські. Загалом у світі залишилося лише 6500 особин шести підвидів. Тому «Сільпо» разом із R Agency розробили новорічне промо, щоб привернути увагу до цієї проблеми.

Головною фішкою комунікації є те, що кількість матеріалів кампанії відповідає кількості тигрів, які живуть у дикій природі.

Сітілайти з фактами про підвиди розміщені так, що бенгальських тигрів можна побачити по всьому місту, а от суматранських чи китайських ще доведеться пошукати.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожен із шістьох підвидів має своє унікальне забарвлення. Що менше тигрів конкретного підвиду залишилось у дикій природі – то менше сторінок новорічного каталогу із ним.

За таким же принципом розміщені й in-store матеріали. Тому шанс натрапити в «Сільпо» на китайського тигра настільки ж малий, як і в дикій природі

Расскажите друзьям про новость