«Двоє в каное» від NCG: як зробити партнерство конструктивним, скільки вартують помилки та кому продавати алкоголь на Марсі
15 Дек 2021, 14:56

«Двоє в каное» від NCG: як зробити партнерство конструктивним, скільки вартують помилки та кому продавати алкоголь на Марсі

Гостем другого епізоду YouTube-шоу «Двоє в каное, не враховуючи бюджету» від рекламно-комунікаційного холдингу NCG став Олександр Пономарчук, директор з маркетингу горілчаного напрямку Bayadera Group. 

Олександр Пономарчук має понад 15 років досвіду в маркетингу FMCG на ринках Східної Європи, Кавказу та Азії. Він працював у рекламі та бренд-консалтингу.  Пройшов шлях від менеджера з продукту до директора з маркетингу у великій міжнародній корпорації. Працював з такими брендами, як Pepsi, Gillette, сигарети Winston і Camel, горілками «Хлібний Дар», «Козацька Рада» та «Вакцина».

Ведучому Дмитру Катричу, Business Development Director рекламно-комунікаційного холдингу NCG, Олександр Пономарчук розповів про перспективи ринку міцного алкоголю та про власні принципи бізнес-партнерства. З розмови глядачі можуть дізнатись:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • чим досвід IQOS може бути корисним для ринку продажів горілки;
  • чому та на скільки часу можна відмовитися від просування на ТБ;
  • як збільшити обсяги продажів на ринку, що зменшується, та хто буде постачати алкоголь на Марс;
  • і головне – в чому, на думку гостя, таємниця успішного партнерства. 

«Партнерство – це діалог, в якому важливо обмінюватися аргументами заради основної мети. Можна виходити з різних точок, але йти в одному напрямку. З найкращими партнерами ми досягаємо найвищих результатів», – зазначив Олександр Пономарчук, директор з маркетингу горілчаного напрямку Bayadera Group.  

«Наші партнери часом кидають нам виклики, на які ми сміливо відповідаємо, забезпечуючи спільний розвиток. Саме тоді й з’являються проєкти, від яких ми кайфуємо. Наше нове відео – саме про такі історії», – коментує Дмитро Катрич, ведучий шоу та Business Development Director в NCG.

Расскажите друзьям про новость