Агентство Yellow Clutch Advertising створило віжуали для «Білоцерківського сиру» в новій упаковці.
Все буде біло! Саме так вирішили в агентстві Yellow Clutch Advertising. Адже сир — це той продукт, що живить нас протягом дня. Бачити білу сторону буття — означає жити повним та насиченим життям. Ідеї, мотивація, заряд — біла смуга розпочинається з відкритої упаковки сиру. Цю просту думку втілено у візуальній кампанії, яку розробило агентство.
Валерія Лошманова, CEO Yellow Clutch Advertising: «Бренд «Білоцерківський сир» створив нову упаковку, що відповідає поточним трендам. Нашим завданням було привернути увагу до цих змін та вписати їх у контекст сучасного життя. Особливо приємно працювати з продуктом, що є твоєю улюбленою маркою протягом багатьох років».
Продакшн постерів виконано студією LOOMA.