Мережа Ябко показала того самого друга, що шарить в Apple
14 Дек 2021, 10:38

Мережа Ябко показала того самого друга, що шарить в Apple

Маркетингова агенція AIMBULANCE створила нове позиціонування та комунікацію для мережі apple-техніки “Ябко”.

Завданням було стимулювати попит на apple-техніку за рахунок клієнтів великих роздрібних мереж.

Результати досліджень вказали на те, що споживачі apple-техніки дуже обачливо ставляться до вибору магазину. Саме розмір мережі та її строк перебування на ринку визначає рівень довіри до ретейлера. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також, креативники дізнались, що навіть у великих мережах споживачі потребують поради своєї надійної людини.

 «Розуміння поведінки споживача вкрай важливе для розробки ефективної маркетингової стратегії. Разом з командою AIMBULANCE нам вдалося знайти нові споживацькі інсайти та створити просту та зрозумілу комунікацію», — говорить Віктор Крук, СOO Ябко.

«Боротьба за споживача з потужними національними мережами та десятками консультантів – це не простий виклик. Але з Ябко ми знайшли таке позиціонування, яке ніколи не може використати велика мережа – бути для клієнта “тим самим другом, що шарить”. Саме такі друзі потрібні кожному, хто обирає дорогу або складну техніку», — коментує Віталій Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.

Расскажите друзьям про новость