Sheriff разом з креативною агенцією Bickerstaff.437 провіли ребрендинг охоронної фірми.
Останні 10 років логотипом SHERIFF була шерифська зірка, яку бачили на амерканських шерифах в старому кіно. Зірка – яскравий і впізнаваний елемент, у неї сильна візуальна енергія, але вона вже трошки олдскул.
Бікерстафф замінили зірку на астериск, відому як “зірочка з клавіатури”. Бо астериски захищають наші дані в інтернеті, вони ж пояснюють додаткові сенси в книжках. Астериски захищають і роблять складне більш зрозумілим, власне, як і SHERIFF з його новою стратегією. Креативники вирішили взяти на себе амбіційну ціль і змінити ставлення людей до охорони в цілому. Тому вийшли зі стратегічним повідомленням: БЕЗПЕКА — ЦЕ КОМФОРТ.
Далі агенція змінила айдентику компанії, проте не кардинально, а залишивши її впізнаваною з основними елементами та фірмовим жовтим і чорним кольорами.