Тепер бренди зможуть отримати власну креативну магію Райана Рейнольдса
06 Дек 2021, 17:36

Тепер бренди зможуть отримати власну креативну магію Райана Рейнольдса

Райан Рейнольдс може бути просто найкращим рекламістом. Він творив свою вірусну магію для Aviation Gin, Mint Mobile, Netflix, Samsung та інших. Тепер будь-який бренд може підписатися, щоб отримати власну версію творчої магії Рейнольдса.

Компанія MNTN з рекламних технологій, що базується в Калвер-Сіті, штат Каліфорнія, придбала креативну маркетингову студію Maximum Effort Рейнольдса в червні і призначила голлівудську зірку своїм головним креативним директором. Сьогодні вони запускають нову креативну платформу для бренд маркетологів. CaaS — це нова послуга для маркетологів у вигляді підписки, яка дозволяє об’єднати креативи разом із інвестиціями в медіа, щоб зробити процес ефективнішим.

Рейнольдс каже, що маркетинговий ландшафт значно змінився, тому ефективна творча робота стала більш важливою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

MNTN офіційно оголошує про нову послугу у великому оголошенні в The New York Times, яке читається як лист від Рейнольдса:

Десь на цьому шляху процес створення та розповсюдження реклами став надмірно обтяженим. Ми хочемо зробити рекламу простою, веселішою та швидшою


Рейнольдс також знявся в новій рекламі MNTN, що оспівує переваги CaaS.

Творчий процес тут, за словами Рейнольдса, буде знайомим брендам, тільки швидше. «Вони діляться з нами інформацією про свою продукцію, свої цілі, і ми будемо придумувати креативні ідеї та виробляти їх», — каже Рейнольдс. «Інакше те, що наші творчі команди тепер постійно навчатимуться у понад 10 000 кампаній, які ведуть MNTN. Ми продемонстрували нашу здатність використовувати культуру, створювати неймовірно швидко, і тепер ми на передовій у бізнесі з точки зору того, що працює на телебаченні».

Рейнольдс каже, що протягом останніх 20 років дискусія про рекламу в основному зосереджувалась навколо цифрових технологій та даних, і телевізійні креативи відчували себе трохи застарілими. MNTN розробила програмну платформу, яка охоплює цифрові й дані для телебачення, але був потрібен новий спосіб мислити й творити. Ось як він пояснює, що таке CaaS. Простіший, швидший і, сподіваюся, веселіший спосіб проявити велику креативність.

Расскажите друзьям про новость