Borjomi оживляє оленя в новорічній кампанії
02 Дек 2021, 12:56

Borjomi оживляє оленя в новорічній кампанії

Напередодні Нового року бренд мінеральної води Borjomi запускає нову рекламну кампанію зі слоганом «Оживи себе з Borjomi».

Зйомки кампанії, які відбулися в Грузії, є продовженням креативної стратегії, в рамках якої бренд створює несподівані та унікальні моменти в різних точках контакту. Пропонуючи сучасний погляд на грузинський спосіб життя та відроджуючи легендарного Оленя, новорічна рекламна кампанія віддає шану природі Грузії, її спадщині та новій хвилі грузинського креативу.

Як йдеться у старовинній легенді, джерело Боржомі для людей відкрив молодий олень, коли рятувався від мисливців, які переслідували його. Саме він став ключовим символом кампанії, бувши багато років важливою частиною історії бренду Borjomi.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб перенести героя оповіді в сучасний світ, образ культового оленя було оновлено та впроваджено у дизайн обмеженої серії упаковок, у новорічні ролики та рекламні активації. Мета кампанії – перетворити оленя Borjomi на символ енергії, що оживляє під час новорічних свят.

Обличчям кампанії «Оживи себе з Borjomi» стала відома грузинська топ-модель Ліка Рігвава. Також у зйомках реклами бренду взяли участь fashion-інфлюєнсер Маріам Саного, популярні телеведучі Саломе Гвініашвілі та Бахва Брегвадзе. Музику для кампанії написав один із найпопулярніших музичних продюсерів Грузії Олександр Кордзая (Kordz): ремікс на його хіт “Untitled Fantasy” був спеціально створений для новорічного ролика.

Кампанія дає старт запуску лімітованої серії Borjomi. Її дизайн підкреслює святковий настрій, акцентуючи увагу на фірмових кольорах бренду: Georgian Green та глибокий синій. Лімітована серія у новому дизайні з’явиться у продажу вже 1 грудня.

Рекламна кампанія 360° стартує 1 грудня водночас на ТБ, у зовнішній рекламі, соціальних мережах та в digital-каналах. А щоб привітати споживачів, Borjomi запускає інтерактивну вікторину з призами.

Расскажите друзьям про новость