Організації, що бореться за права тварин, PETA, вже звичні суперечливі рекламні кампанії проти жорстокого поводження з тваринами. Цього літа організація розмістила білборди, які зображували людську шкіру як матеріал, а тепер втілила ідею в реальне життя. Тому що вирішила не обмежуватись уявою, оскільки можна отримати «справжню річ».
У новій авантюрі бренду під назвою Urban Outraged PETA націлена на групу Urban Outfitters, до якої входять такі бренди, як Anthropologie і Free People, закликаючи компанії припинити продавати одяг з «варварських матеріалів тваринного походження».
У сатиричному магазині представлена колекція одягу та аксесуарів, «зроблених із найтоншої шкіри», яка при уважному розгляді виявить у виробах людські ознаки та кров, про що йдеться у прес-релізі, на який посилається New York Post.
Кампанія була розроблена, щоб привернути увагу популярних роздрібних продавців, які продовжують продавати одяг зі шкіри та хутра тварин.
Віце-президент організації, Трейсі Рейман, пояснює, що корова на бійні переживає і відчуває страх так само, як і люди. Кожен предмет одягу чи аксесуар був названий на честь того, хто «пожертвував» собою, щоб стати цим предметом моди.
Ці продукти насправді не продаються і не вироблялися в реальному житті: це лише цифрові зображення того, як би виглядали товари, якби вони були насправді виготовлені.
Окрім предметів одягу, веб-сайт магазину також рекламує «Колекцію після життя», ще одну вигадану послугу, яка пропонує перетворити померлого коханого або члена сім’ї в модні речі на пам’ять про них.
З метою поширення інформації є несправжня «подарункова картка», яку PETA пропонує користувачам надіслати своїм друзям та родині. Вона нічого не коштує і не містить жодної цінності. Замість цього одержувача направлять на жахливий веб-сайт, де «отримана ним інформація цінніша за гроші — вони дізнаються справжню вартість шкіри».