Dyson представив демоверсію Dyson VR — віртуальний магазин, в якому за допомогою окулярів віртуальної реальності можна «доторкнутися» і докладно вивчити продукцію бренду. Про це повідомляє сайт компанії. Поки що сервіс доступний лише власникам Oculus в Австралії, але в майбутньому компанія створить спрощену 3D-платформу, якою зможе скористатися будь-хто.
На даний момент за допомогою Dyson Demo VR можна вивчити тільки фен Dyson Supersonic, випрямляч для волосся Corrale та стайлер Airwrap, але пізніше компанія має намір додати очищувачі повітря та пилососи. При тестуванні пилососів у майбутньому користувачі зможуть перемикатися між насадками та використовувати їх для очищення штучних підлог.
Багато компаній перебувають зараз у процесі розвитку своїх метавсесвітів та інтеграції своїх провудків у віртуальну реальність. Meta вже давно розвиває свій цифровий всесвіт, а в листопаді цього року презентувала прототип VR-рукавичок, в яких можна доторкнутися до об’єктів у цифровій реальності.
Інший IT-гігант – Microsoft – представив новий інструмент для програми Teams під назвою Mesh, який дозволяє працювати на платформі, використовуючи окуляри віртуальної реальності. Користувачі Teams матимуть можливість працювати в середовищі з ефектом присутності, спілкуватися в чатах та обмінюватися документами та підключати необхідні інструменти Teams.
Один з найбільших брендів одягу та взуття Nike анонсував свій метавсесвіт Nikeland, який створений на базі ігрової платформи Roblox. У світі бренду з’являться віртуальні аватари популярних спортсменів та продукція Nike, в яку користувачі зможуть одягати своїх цифрових двійників.