Кейс Initiative для monobank потрапив у шорт-лист Effie Global
05 Ноя 2021, 11:03

Кейс Initiative для monobank потрапив у шорт-лист Effie Global

Одна з найпрестижніших світових рекламних премій The Global Best of the Best Effie Awards 4 листопада оголосила шорт-лист найкращих кейсів 2019-2020 років, які увійшли у фінал та позмагаються за перемогу. У список потрапило українське медійне агентство Initiative з кампанією «А моно, щоб чужа реклама стала нашою? mono!» для monobank. Кейс став фіналістом у категорії Медіа. Створенням креативних матеріалів для ідеї займалася banda agency.

Ідея Initiative була в тому, щоб поєднати рекламу інших брендів з рекламою monobank. Вони помітили, що категорії FMCG та побутова техніка, які найбільш популярні для кредитування та отримання кешбеку, займають великий клаттер на ТБ. Домовилися з телеканалами та прив’язали спеціально створені ролики одразу після цих категорій. Таким чином, чужа реклама теж почала працювати на mono за рахунок роликів-причеп. 

“Ми не знаємо чи отримаємо нагороду, але вже пишаємося тим, що Україна може створювати кейси, які потрапляють в глобальні шорт-листи серед 60 країн, у складі яких США, Австралія, країни Європи тощо” — коментує Managing Director Initiative Сергій Костін.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

The Global Best of the Best Effie Awards — це світова премія рекламної ефективності, у якій мають право змагатися володарі золотого Effie своїх країн. Переможців оголосять 16 листопада 2021 у Нью-Йорку. Це вперше, коли українське медійне агентство потрапило в глобальний шорт-лист Effie Awards.

Расскажите друзьям про новость