Компанія Uklon розповіла про важливість безпечних поїздок у новій кампаніі. У рамках кампанії була створена серія роликів з новими персонажами, які у жартівливій формі розповідають, як працюють нові фічі та у яких випадках краще їх використовувати.
Крім того, Uklon створив окрему сторінку на якій кожен охочий може дізнатись про топ-фічі від Uklon, які дбають про «безпечну безпеку» кожного користувача.
«Для Uklon безпека наших райдерів та драйверів завжди була дуже важливою. За 11 років існування компанії ми встигли удосконалити систему відбору драйверів, покращити умови страхування поїздок та доставки, створити такі класи, як Дитячий та Драйвер (для більш безпечних поїздок з дітьми та на власному авто) та ще багато іншого. Цього місяця ми запустили ще дві нові фічі: Чорні списки для райдерів та драйверів та Контроль швидкості для драйверів. Кожна з них спрямована на покращення взаємодії пасажирів та водіїв та їх безпеку», — розповідає співзасновник та операційний директор компанії Uklon Сергій Смусь.
«Люди і так знають, які проблеми можуть виникати під час поїздок, тому ми більше концентрувались на рішеннях. Не хотілося нікого лякати і розповідати, яка небезпечна небезпека, а безпека – безпечна. Навпаки, ми хотіли трошки розважити людей, створити відчуття спокою та довіри до сервісу. Геройсько-серіальний формат також впізнаваний для більшості, там добро завжди перемагає зло, а безпека перемагає небезпеку. Ще дуже круто, що ми стали невід’ємною частиною «Безпекопатруля». Наші Діма Горбенко і Тоня Кандакова (копірайтер та арт-директорка) їх вигадали, а ще один наш копірайтер Ігор Гавруш зіграв одного з безпекопатрульних. Думаємо що так безпечніше для ідеї», – каже Ігор Фінашкін, креативний директор IAMIDEA.
Нагадаємо, що онлайн-сервіс Uklon на сьогодні має найбільше географічне покриття в Україні й працює у 27 містах по всій країні.