Маркетингова агенція AIMBULANCE розробила комунікацію для кампанії WOW-тижнів від АШАН. Мета кампанії — стимулювати попит на період WOW-тижнів впродовж місяця.
«Компанія АШАН завжди слідує своїм цінностям та стратегії, в основах яких є наш слоган «З тобою у кожному моменті» та направлення Culture Food. Подія «це WOW по-моєму» кращий спосіб відобразити їх для нашого клієнта, підвищити впізнаваність бренду та продемонструвати, що ми — З тобою у кожному моменті!», — зазначає Тамара Скурська marketing manager компании АШАН.
«Завдання комунікації бренду згідно Байрону Шарпу – підвищувати ментальну доступність і пов’язувати бренд із категорією знову і знову. Кампанія WOW-тижнів для АШАН вирішує це завдання.», — зазначає Віт Георгієв, стратегічний директор AIMBULANCE.