Для великих корпорацій система внутрішніх комунікацій – фундаментальна річ, яка формує не лише внутрішні цінності, доносить систему мотивації, а, в першу чергу, працює на зміцнення бренду. Національний оператор звязку Київстар розробив digital проєкт «Сузір`я Київстар», в рамках якої колектив обирає тих, кому за видатні професійні досягнення, особисту відданість бізнесу та відповідність цінностям компанії присвоюється звання «Кращий працівник року».
У Київстарі працює майже 4000 співробітників. Робота у великій компанії та крос-функціональна взаємодія між командами вимагає високого рівня залученості. В компанії кажуть, що зацікавлені в проактивній позиції співробітників стосовно робочих процесів. Задля підтримки щирої залученості колег в розвиток компанії було створено конкурс «Сузір’я Київстар». Його мета — підвищити мотивацію колег, подякувати за роботу та особистий внесок в досягнення компанії, підвищити рівень розуміння і впливу корпоративної культури. Стати переможцем конкурсу — дуже почесно і престижно. Це найвищий ступінь визнання в компанії.
«Сузір`я Київстар» проводиться щорічно, починаючи з 2004 року. Програма базується на 5-ти корпоративних цінностях: Співпраця, Чесність, Підприємницький дух, Клієнти – наша пристрасть, Інноваційність. Компанія відзначає співробітників, які, крім досягнення високих результатів у роботі, є найкращим прикладом реалізації цих цінностей. В конкурсі беруть участь всі співробітники — представники всіх бізнес-напрямків компанії будь-якого рівня посади.
Конкурс проводиться в digital форматі, на окремо створеній для цього проєкту онлайн-платформі, складається з 5-х етапів і триває близько 2-х місяців. Урочисте нагородження переможців щорічно відбувається оффлайн в форматі грандіозного заходу, нагороди особисто вручає СЕО, а також топ-менеджери компанії.
Цього року захід проходив у стилістиці «Історія успіху в stories» і передбачав костюми-маски. Перед командою внутрішніх комунікацій стояв складний виклик – поділитися яскравими емоціями визнання, вдячності та святкування особистих перемог, організувавши фінальний захід і оффлайн, і онлайн одночасно. Через карантинні обмеження участь у церемонії нагородження брали лише представники від кожної функції. Інші переможці брали участь у церемонії онлайн – усі виходили в прямий ефір, отримували вітання та мали можливість поспілкуватися зі студією. Всі співробітники могли дивитися трансляцію церемонії на корпоративній платформі Workplace в режимі реального часу, а також пізніше в запису. Вони вітали переможців прямо під час нагородження в коментарях, які ведучий заходу зачитував їм зі сцени.
2780 співробітників подивилися онлайн-трансляцію церемонії нагородження на Workplace. 876 коментарів написали глядачі під час проведення прямої трансляції церемонії нагородження.