Carlsberg Ukraine у соціальних мережах: оновлений напрям та позиціонування
11 Окт 2021, 10:45

Carlsberg Ukraine у соціальних мережах: оновлений напрям та позиціонування

Сьогодні представленість компанії в різних соціальних мережах — must have. Тренд набирає обертів в Україні, і фахівці з комунікацій використовують цей інструмент у внутрішніх та зовнішніх комунікаціях. Компанія Carlsberg Ukraine цьогоріч представила оновлені сторінки в Facebook та Instagram, на яких у легкій та дружній формі розповідає про новини компанії, знайомить із брендами у портфелі та висвітлює основні переваги свого бренда роботодавця. 

Сенс існування компанії Carlsberg Ukraine – варити пиво для кращого сьогодні та завтра, що означає безперервне покращення процесів пивоваріння, виготовлення якісного продукту для особливих моментів та його відповідальне споживання, турбота про екологію та довкілля, нові відкриття у своїй та суміжній галузях. 

Instagram – абсолютно нова сторінка, яку почали вести з лютого 2021 року, Facebook-сторінка у компанії функціонує з 2011. Для оновленого напряму обрали легкий та фановий контент, з короткими постами, конкурсами на передбаченнями. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Згідно з аналітичними даними — наразі 40% аудиторії Carlsberg Ukraine в Instagram — це молодь 18-24 роки, тобто саме покоління Z, фокус на якому у цьому каналі ставили собі за мету від початку. Адже залучення до цінностей Carlsberg Ukraine молодих та амбітних талантів – один з пріоритетів для компанії. 

Контент на сторінці у Facebook частково відрізняється. Там розміщуються, наприклад, актуальні вакансії, які мають високий показник зацікавленості. Також інформують про галузеві ініціативи, публікуються інтерв’ю топ-менеджменту, проєкти брендів та висвітлюється соціально-відповідальна діяльність Carlsberg Ukraine. Бажана аудиторія в Facebook: міленіали та наступні покоління. 

«Ми чудово розуміємо, що соціальні мережі зараз – це один із головних каналів комунікації. Ми працюємо з різними цільовими аудиторіями, а Facebook та Instagram дозволяють досягнути  максимального охоплення, але при цьому з чітким таргетингом відповідно до політик компанії», — коментує Юлія Стельмах, старша директорка по роботі з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine.

Загальні показники охоплення періоду лютий-версень: Facebook 1,3 млн, Instagram 1,5 млн. Цього року Carlsberg Ukraine вперше фундаментально оновилась у соціальних мережах: новий дизайн, позиціонування, зміна TOV — все це для того, аби створити сучасний вигляд дійсно актуального та цікавого контенту. 

Расскажите друзьям про новость