StarLightMedia запускає другий потік корпоративного навчання Spring Booster
24 Сен 2021, 13:37

StarLightMedia запускає другий потік корпоративного навчання Spring Booster

У вересні стартує навчання учасників другого потоку освітньої програми за власною МВА-програмою StarLightMedia Spring Booster.

Навчання триватиме близько року в online-форматі. Учасники пройдуть 10 модулів загальною тривалістю 240 годин і розроблять п’ять проєктів, які в майбутньому можуть покращити ефективність компанії, внутрішні процеси та корпоративне життя.

Протягом навчання лідери StarLightMedia розвиватимуть управлінські компетенції, поглиблюватимуть свої професійні знання, а також розроблятимуть конкурентні проєкти, що можуть бути реалізованими протягом року та принести користь компанії. На курсі вивчатимуть: стратегічне планування, стратегічний маркетинг, управління змінами, принципи сталого розвитку бізнесу, управління персоналом, лідерство, менеджмент інновацій, емоційний інтелект, фінанси, управління проєктами й операційною діяльністю. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Викладачами курсу стануть лідери-практики бізнесу українського і міжнародного ринків, а також топ-менеджери StarLightMedia. Програма реалізується при супроводі Deloitte Academy.

«StarLightMedia, як відповідальний роботодавець, заохочує всіх працівників навчатись і розвиватись професійно й особистісно. Spring Booster об’єднує лідерів і лідерок у єдину команду із спільними цінностями та культурою. Ми прагнемо створити середовище, в якому кожен відчуває цінність і значимість свого голосу та ідей, а також відсутність бар’єрів для самовираження. Вірю, що колеги будуть втілювати знання на практиці та стануть прикладом для своїх команд. Сучасна компанія повинна бути лідером у створенні свого майбутнього – саме такою компанією є StarLightMedia», – прокоментував CEO StarLightMedia Олександр Богуцький.

Расскажите друзьям про новость