У серпні 2021 року 1+1 Digital Sales – підрозділ 1+1 media, який займається створенням Digital-кампаній та інтеграцій на онлайн-ресурсах групи, та компанія «Глобал Медіа Груп», що є ексклюзивним партнером-селлером спонсорських інтеграцій на каналах медіахолдингу, підписали меморандум про співпрацю. Зокрема, в межах меморандуму зафіксовано намір про об’єднання пропозицій в пакетні продажі для підвищення ефективності комплексних спонсорських та діджитальних кампаній. Така позиція зумовлена широкою зацікавленістю з боку партнерів, а також життєвим циклом самих ТВ-продуктів, який зі зростанням інтернет-аудиторії та виникненням нових каналів комунікації суттєво збільшився.
Зокрема, мова йде про створення окремих пакетів для спонсорських проявів, де брендам, окрім присутності в традиційному ТБ, пропонуватимуться і різноманітні Digital-проєкти, промо-кампанії, що передбачатимуть інтерактивну взаємодію з аудиторією, активності в соціальних мережах і т.д.
«З огляду на важливість комплексного підходу в спонсорських рішеннях, в найближчому майбутньому абсолютно всі спонсорські пропозиції будуть містити ТВ і Діджитал частини, а також інструменти для оцінки показників кампанії на всіх ресурсах. Ми впевнені, що клієнти оцінять такий підхід і зручність пакетної пропозиції, адже спонсорство – це не просто набір проявів у ТВ-програмі або брендування інтернет-ресурсів. Це, першочергово, можливість вибудувати потрібну комунікацію і отримати ефективний контакт зі споживачем на всіх лінійних, цифрових і мобільних платформах», – прокоментувала Катерина Кудрицька, керівниця «Глобал Медіа Груп».
У медіагрупі переконані, що такий комплексний підхід стане чудовою можливістю для партнерів встановити додатковий контакт з аудиторією на всіх етапах. Це, своєю чергою, зробить участь бренду в тому чи іншому проєкті максимально ефективною й дозволить підвищити лояльність аудиторії.
«Бажання телеглядача зазирнути залаштунки ТВ-проєкту приводить його на інтернет-майданчики, автоматично перевівши в статус кросмедійного споживача контенту. Детальне розуміння сценаріїв споживання контенту допомагає нам створювати глибокі інтеграції бренду в проєкт, відповідно суттєво збільшуючи ефективність такого партнерства. Впевнений, що синергія з «Глобал Медіа Груп» принесе нам нові цікаві виклики та масу крутих креативних кейсів», – зазначив Максим Казьмін, керівник 1+1 Digital Sales.
Загалом Digital 1+1 media нараховує 9 інтернет-майданчиків, які щомісяця відвідують більш ніж 10 млн користувачів, що генерують 137 млн переглядів сторінок та охоплюють близько 41% всього УАнету. Сайти ТСН.ua та UNIAN.net є найпопулярнішим новинними ресурсами в Україні, а для спортивних фанатів є два топових майданчика Football Hub та ПРОФУТБОЛ Digital. Група створює Digital-серіали та має власне агентство по роботі з блогерами.
Сумарно сторінки в соціальних мережах проєктів групи 1+1 media нараховують аудиторію в близько 10 млн юзерів.